mkj Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Bimmers vil fra kl. 18.00 den 24.01.16 oppdateres til siste versjon av softwaren forumet kjører på. Vi ligger ganske langt etter versjonsmessig, og det er et langt steg fra vår nåværende versjon 3.4.5 og til 4.1.7 som vi skal oppdatere til. Det er med andre ord på tide vi oppdaterer... Det vil bli endel nye funksjoner, mens andre faller fra. Bakgrunnen til at vi akkurat nå får ut fingeren og tar oppdateringen er at nåværende versjon veldig snart ikke støttes teknisk lenger, samt dagens totale mangel på mobilvennlighet og annet. Vi håper at forumet vil være opp igjen i løpet av kvelden, men regner med at det blir en del arbeid utover neste uke for å få alt skikkelig på plass. På forhånd, takk for tålmodigheten! ahj, 320Schanke, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 Da har vi oppdatert og åpnet opp igjen. Ikke alt er på plass, og det går en rekke prosesser i bakgrunnen utover. Blant annet reindeksering av forskjellig innhold, slik at søket ikke fungerer særlig enn så lenge. Det blir også andre justeringer utover uken. Det er enorme menger data, funksjoner og innhold her på Bimmers.no, så litt utfordringer har det vært og vil det være denne uken. Beklager dette. Marius2002, BMWlog og Magnus_bmw reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 Ting tar tid dessverre... Server konverterer og spiser seg gjennom data, men det er enorme mengder som nevnt. Her er noe av det som fortsatt gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 3.-parts integrasjonen "Tapatalk" fungerer ikke etter oppgradering, og "teknisk avdeling" ønsker ikke å integrere denne på nytt i forumet igjen etter oppgradering på grunn av manglende kontroll av denne 3.part og dens innhold, samt forstyrrende selvmarkedsføring. Vi håper at mobilversjonen vi nå har fått på bimmers.no dekker behovet godt nok for de som brukte denne appen tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Personlig har jeg aldri giddet å bruke Tapatalk uansett, synes det blir veldig uoversiktlig og slitsomt. Synes mobilversjonen på nett fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 For min del kommer jeg til å savne tapatalk da det var utrolig enkelt å sjekke forumet fort på farten. Dessuten var man var alltid innlogget noe man ikke blir på telefonen om man bruker privat nettledningsmodus på iPhonen! Øyvind L., Alpejohn, tommbe og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Vil også savne tapatalk funksjonen men er da alltids klar for noe nytt sålenge det fungerer Øyvind L. og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 "Mine innlegg", hvor er den knappen på mobilversjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 47 minutter siden, noekult skrev: "Mine innlegg", hvor er den knappen på mobilversjonen? Vel. Foreløpig vil du kun se innlegg du har startet etter nattens hovedoppgradering via navigasjon i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Jeg finner ikke den via mobil. Og jeg ser forresten at opplastede bilder i innlegg ikke kommer fram. Vil disse komme opp senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Bildene funker ikke på pc heller, regner med det kommer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Vet, er PC jeg er på nå. Regner med at veldig mye av rotet faller på plass snart, ville bare forsikre meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) Opplastede bilder i innlegg fra før oppdateringen er foreløpig ikke gjennomgått og konvertert av systemet. Oppgaven ligger nederst til høyre i dette skjermbildet. Usikker på hvor lang tid den fullstendinge konverteringen vil ta dessverre. Oppfordrer for øvrig til å besøke kontoinnstillingene sine. Mye fiffig man kan gjøre nå, for eksempel her: http://bimmers.no/notifications/options/ Endret Januar 25, 2016 av mkj La på en link til kontoinnstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Ånei, ingen Tapatalk? Ikke etter hvert heller? Bruke kun Tapatalk på mobil.. Krika, Techman og olenikolai reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Vil det komme en knapp for Mine innlegg? Er jo det beste med hele forumet olenikolai reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå