Skulebollen Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 knallbra reisebrev! Hvor mange runder kjørte dere på banen? Og betaler dere per runde? Har en drøm om og få komt meg ned dit i år magneten og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 46 minutter siden, fxslin skrev: Zito'ene er hakke mere bøllete! OEM looken er fin også, men denne synes jeg fortjener å være litt bøs Helt enig Zitoene er allerede tilbake på bilen Legg gjerne merke til den nye veggen vi har satt opp mellom garasjeplassene! Den bedret nattesøvnen betraktelig Må bare få hengt opp noe snacks 2 timer siden, fxslin skrev: Kult å se mange forum biler der i dag, selvom jeg ikke fikk hilst på alle. Her i poseres det Dæven. Det så barskt ut! Etter jeg så dette bildet i Snapshot-tråden ble OZ Racing-felger-viruset plantet rett i hodet på meg! Jeg synes OZ Superleggera, Ultraleggera, Formula og den gjengen der ser kjempebra ut. Lette også Men det ser ikke ut til at disse blir levert med koselig nok innpress til bilen min, men jeg har jo spacere liggende... 8 minutter siden, Skulebollen skrev: knallbra reisebrev! Hvor mange runder kjørte dere på banen? Og betaler dere per runde? Har en drøm om og få komt meg ned dit i år Hjertelig takk Vi kjørte bare 3 runder hver, da blir vi lustne på mer, og slipper å bli for varme i trøya Det koster ca. €30 per runde. Tror det er dyrere i helgene. Verdt hvert eneste øre Vurderer selv ny tur ned i september fupsaker og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 Hadde ikke forventet noe annet, men utrolig kjekt med enda et reisebrev av høy kvalitet! Du klarer å formidle opplevelsen på en måte som får oss andre (hvert fall meg) til å drømme meg bort og sjekke priser på hotell og ferge 😜 Nydelig bil og bra reisefølge blir ofte bra! Gleder meg til neste tur 😎 fupsaker, Eystein Ose, ahj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 2 timer siden, magneten skrev: Dæven. Det så barskt ut! Etter jeg så dette bildet i Snapshot-tråden ble OZ Racing-felger-viruset plantet rett i hodet på meg! Jeg synes OZ Superleggera, Ultraleggera, Formula og den gjengen der ser kjempebra ut. Lette også Ja, det er mye kult der ute. Dager som dette gir litt ideer, samt det greit å kunne variere litt:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Helt enig med deg @Gabz her. Dvs klarer ikke å bestemme meg hva som ser best ut. Twist-felgene har sin egen... twist? Men zito er noe mer bøllete. HATER å si det, men Zitoene satt hakket bedre. fupsaker og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 20 timer siden, norbakken skrev: Hadde ikke forventet noe annet, men utrolig kjekt med enda et reisebrev av høy kvalitet! Du klarer å formidle opplevelsen på en måte som får oss andre (hvert fall meg) til å drømme meg bort og sjekke priser på hotell og ferge 😜 Nydelig bil og bra reisefølge blir ofte bra! Gleder meg til neste tur 😎 Takker for så hyggelig tilbakemelding God tur til Ringen 19 timer siden, fxslin skrev: Ja, det er mye kult der ute. Dager som dette gir litt ideer, samt det greit å kunne variere litt:-) Yessir 38 minutter siden, papertiger skrev: Helt enig med deg @Gabz her. Dvs klarer ikke å bestemme meg hva som ser best ut. Twist-felgene har sin egen... twist? Men zito er noe mer bøllete. HATER å si det, men Zitoene satt hakket bedre. Haha! Zito vant hos meg også Også er de til og med lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2017 Da har vi fått opp litt pynt på den nye veggen! Den første av forhåpentligvis flere baner? Skulebollen, sandersander, ogee1 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Rått. Eg o vil ha magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Kode + klar @andreaskarm https://www.tracksculptures.com/ andreaskarm og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 bruker nok racetrackart.de 20% rabatt vist man bruker touristenfaher kode magneten og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 For de som har det ja magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 koden er touristenfahrer magneten og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 Litt bilder fra GS-treffet på Sirevåg i dag. Været var litt grått og trist, men det var fremdeles flere som tok turen Det var også noe regn, så det ble ikke så mange bilder. Jeg, og @andreaskarm ble joinet av en nylig kjøpt F10 M5 Competition Pack på turen ned Med Frozen-lakk. Skikkelig pen! En søvnig @andreaskarm bak rattet i sin X1 18d Måtte ha oss en tur innom selvvasken for å skjerpe utstyret før Concorde Il Tempo Gigante-konkurransen Der var vi fremme @Pedi med sin gamle bøse bøllebil @sydenfareren med gliset sitt Det blåste såpass mye at panseret blåste rett av. 1M som kom på besøk! Bilen blir grillet av dommerpanelet. @sydenfareren stjeler all oppmerksomhet Karbonkjeramiske bremser For en kjerre! Holder et øye med 1Men. En noe strøken E30 M3 Skikkelig fin stasjonsvogn med fete OEM-deler Team Z4! Jeg kom for sent til å joine guttaboys. @Pedi mottar og åpner opp pris for mest strøkne i sin klasse @StigJ takker og bokker for prisen i mest strøkne i sin/vår klasse Neste gang! Three Amigos klar til avreise. Hyggelig treff. Trist med været, men sånn er det sydenfareren, sAlnes, codex og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Mye pene biler der Synd jeg går glipp av sånne treff når bilen min ikke er på veien magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Takk for nok en hyggelig tur😉😊 gode bilder som alltid.. tror vi må finne tannbørstene til neste tur.. 😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå