norbakken Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) Sist uke ble altså 1'ern kondemnert, så i påvente av ny bil tenkte jeg å lage en ny tråd om min neste bimmer! Sitter her og gleder meg som en unge til å hente den, så da kan dere få glede dere sammen med meg Var utrolig godt fornøyd med 1-serien, men denne gangen ville jeg ha noe litt større og automat. Valget falt derfor på en godt holdt og pent brukt F30 med beskjedne 50k på klokka. Bilen er en 320d ef (EfficientDynamics) med 163hk, BMWs nydelig automatkasse, og sånn passelig med utstyr. Jeg elsker interiøret og den elektriske kroken, og så får jeg heller leve med Navi Business og standard lydanlegg. Planene for denne er ikke enorme, men har allerede bestilt litt snacks som kommer på i løpet av sommeren..., den som venter får se Er bare å kommentere og komme med tips hvis noen føler for det. Her har dere noen bilder: Endret Juli 3, 2019 av norbakken Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Gratulerer med nydelig bil og ikke minst interiør. Perfekt bil du har fått deg :). norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Gratulerer så mye, Einar! Denne var skikkelig fin! Nydelig interiør også. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Grattis med flott f30! Veldig kledelig interiør også, følger med her norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Gratulerer med nydelig bil og ikke minst interiør. Perfekt bil du har fått deg :). 1 time siden, Evenol skrev: Gratulerer så mye, Einar! Denne var skikkelig fin! Nydelig interiør også. 1 time siden, Gorg skrev: Grattis med flott f30! Veldig kledelig interiør også, følger med her Takk takk Vet det er litt blandede følelser rundt fargen på interiøret, men i en verden der "alle" vil ha sort så passer dette meg utmerket! Endret Juni 19, 2016 av norbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Grattis med en meget lekker F30. Nydelig fargekombo. Veier opp for ikke M-Tech Rett og slett handlet hos Bavaria Bryne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 52 minutter siden, StigJ skrev: Grattis med en meget lekker F30. Nydelig fargekombo. Veier opp for ikke M-Tech Rett og slett handlet hos Bavaria Bryne? Takker! Er enig i at M-Tech er veldig tøft på disse, men igjen så synes jeg det er litt mange av dem, og da er det gøy med noe annet..., samtidig som jeg har sansen for det litt elegante preget på Luxury Line 😉 Hehe, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Gratulerer med fin bil. Jeg er selv svak for litt mer spennende farge på interiør. Dette var lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Gratulerer med flott bil! Er vel godt løft fra eneren dette Nydelig interiør også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Gratulerer med flott F30 - en nydelig fargekombo det her. Liker Luxury line, den differensierer liksom hele bilen bort fra M sport utgavene. En Luxury line F30 med Alpina felger? Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 Da var endelig ventetiden over og jeg kunne hente gliset! Møtte opp på Bavaria Bryne i et ufyselig regnvær og ble møtt av hyggelige ansatte med en god kopp kaffe! Bilen så ut som forventet, om ikke bedre. Pent kjørt av en eldre mann og baksete/bagasjerom ser ubrukt ut! Etter 8 timer bak rattet er det godt å være hjemme igjen samtidig som jeg gladelig erkjenner at dette lover svært godt!!!! magneten, papertiger, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Grattis med classy bil! Ekstremt fin farge på interiøret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 Feil med tanklokket! Vasket bilen i går, og mitt i prosessen sluttet "låsen" på tanklokket å fungere. Er jo en trykknapp på innsiden som åpner og lukker, men det virker som at det er en magnet eller noe i lokket som holder det inntil - noen som vet eller har erfaring med lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå