Kjetil_1990 Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 (endret) Grom bil! Drømmer også om å eie en E46 M3 engang i tiden. Har en E36 M3 3.2L som jeg er veldig glad i, men E46 er liksom enda et steg opp føler jeg😁 Endret August 15, 2016 av Kjetil_1990 [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Thank you China! 8 dekaler som er 1mm for store. Ikke nubbesjans å få på. Ikke gikk de å kutte i heller... Eventuelt kinafelger, eller komboen. Møkk. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Jaja, 10 min med filing så er alle på Kennethe34, Fredrik, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Fikk på senter også i sta Og møtte bestefaren sin Shattered, Ron Jeremy, Ivrig86 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Ble bra dette her! Fredrik, Ivrig86, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir_Rusten Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Hvis du kjøper BMW merker for panser og bakluke fra Ebay hvor du klistrer merket på plastikk-skiva selv så bruk mer lim. Etter litt leting fant jeg fine "plain" svarte merker på Ebay som matchet min Carbon Black M3 bra. Ikke de som ser helt jævlig ut i fake carbon. De har blå også. Jeg mistet merket mitt på panseret, eller noen stjal det så andre runden limte jeg det med Araldit. Det har stått på bilen i noen år nå og kjørt 20k km og ser fortsatt bra ut. Ellers fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Sexy ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Litt vask og stell i dag. Fikk dratt frem et ok kamera også, til forskjell fra mobilbildene som har blitt vist til nå. Poppy, Ivrig86, EAustevoll og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Sexy... en fin klassiker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Staselig bil😊👍 fornøyd med rattet, bra trekt uten rynker og mykt bra skinn? Kjøpte du fra bytt ditt ratt på Facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 Veldig fornøyd med rattet! Mykt og godt å holde i, fine sømmer, tighte overganger mellom skinn og perforert. Vet ikke hvor rattet er fikset utover at det er en polakk som fikset det i Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Så bra, stemmer. Da er det nok de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 Kom over et sett originale blinklys med litt ødelagte fester, og fikk hilst på @Slavearbeider'n, så får vel prøve å få de montert i kveld. Har også en bestilling inne på nye Depotblink på GS. Får se hva hva som fungerer. Blir bra å få av gaffaløsningen min Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå