Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, E.H.D skrev:

Hadde gått for Michelin PS4 (må ikke forveksles med PS4S). :-)

Så de vant en test i auto motor og sport i dim 245/45/18 som ble kjørt på f11. 

Tror jeg da skal kjøre Org. dim på 255/35 bak og 225/40 foran :P det er vel 2017 utgaven jeg vil ha. Tror de jeg pleier å kjøpe dekk hos skulle ha 1700,- per dekk 😁 Vet ikke om det finnes noe sted der de selger dette billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, E.H.D skrev:

Hadde gått for Michelin PS4 (må ikke forveksles med PS4S). :-)

Så de vant en test i auto motor og sport i dim 245/45/18 som ble kjørt på f11. 

Skal mest sannsynlig bestille et sett PS4 til M3en, hva er det som skiller PS4 og PS4S?

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett F30 facelift med det nye heldigitale LCD displayet (multifunctional instrument display)? Jeg leter etter delenummer, da dette er noe jeg gjerne vil retrofitte på min F30. 

Hvis jeg hadde funnet en bil med et sånt instrument så kunne jeg hentet delnummer via chassis-nummeret, men har ikke sett en F30 med dette displayet enda :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dal-z skrev:

Skal mest sannsynlig bestille et sett PS4 til M3en, hva er det som skiller PS4 og PS4S?

PS4 og helt nye PS4S er to forskjellige dekk. PS4 finnes hovedsakelig i 17" og 18", mens PS4S, som er arvtageren til PSS, foreløpig bare finnes i 19" og 20". 

Tenker du skal se etter PS4S, siden jeg antar du skal ha 19" eller 20", og du har en M3. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kjennern skrev:

Helt original, 20" felger. Avantgarde M510.

Jeg monterte nettopp 22" Rohana RC10. Ble veldig fornøyd, men enkelte vil kanskje si det er et hakk for stort. Har ikke kjørt så mye med de enda, men har heldigvis ikke subbet enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, awt skrev:

Det er vel ikke tilgjengelig før senere i sommer etter hva jeg har fått med meg. Mener på det står noe i tråden til @fupsaker vedr. dette.

Bare at jeg måtte ventet til tidligst juli med prod av bilen. 😂 Men kunne som @lifeasiknowit_bmw tenke meg det samme selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på "sleeves" til originalt 335i/40i eksosanlegg? 

http://m.ebay.com/itm/222143172526?_mwBanner=1

kunne tenkt meg disse fordi de definitivt får enderørene til å se litt mer markerte ut. I tillegg så må enderørene mine lakkeres pga. lakk som har flasset av (sort chrome enderør)

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...