Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Hahah, er ganske fersk i BMW-miljøet, så dere har nok helt rett :) Gatebil har aldri interessert meg i så stor grad, men kanskje det er verdt en tur nesteår? 

Tenkte mer treff omtrent som Dagalitreffet til 200sx-ogn, Nissan Sporting treffet osv. Ikke så høytidelige treff, bare et treff der folk med BMW møtes med kjøreturer og slikt :)

Endret av Eselfjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eselfjes skrev:

Hahah, er ganske fersk i BMW-miljøet, så dere har nok helt rett :) Gatebil har aldri interessert meg i så stor grad, men kanskje det er verdt en tur nesteår? 

Tenkte mer treff omtrent som Dagalitreffet til 200sx-ogn, Nissan Sporting treffet osv. Ikke så høytidelige treff, bare et treff der folk med BMW møtes med kjøreturer og slikt :)

Meld deg inn i BMW CCN :)
Følg med på facebook sidene, alt blir annonsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jo e30meet et fantastisk arrangement, uten at jeg har vært der selv..

 

driver å pønsker på å bytte olje på autokassa på e53en. Bilen nærmer seg 230kkm etterhvert, så det er vel på høy tid.. På diverse youtube videoer er det egentlig kun snakk om olje og filterbytte+kjøre gjennom girene med bilen på bukk, og etterfylle med motoren i gang.

 

jeg som trodde en ordentlig flush inkluderte diverse pumper og forvarming av oljen osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke ordentlig flush av å bytte filter og tappe av det som ligger i bunnpanna, men det er bedre enn ingenting.

Du kan forsåvidt tappe av og fylle opp igjen etter relativt kort kjørelengde, da får du byttet ut enda litt mer av oljen. 

Noen har faktisk koblet av slanger fra oljekjøleren og dermed tappet og fylt opp samtidig, det er kanskje det nærmeste man kommer en flush uten spesialutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som spiller noe Arma 3 og lignende? Har endelig konvertert fra Xbox til Pc, men nå har jeg jo da det problemet at ingen jeg kjenner spiller noe særlig på pc. Har sett mye på Arma 3 videoer i det siste, så lastet det ned i går - men det er jo ikke så forbaska artig uten noen å spille med :-P Så om noen kunne tenke seg å ha med seg en arma-nybegynner på et lite kurs, så gi en lyd. Driver å prøver meg frem litt, men begrenset hvor artig det er helt på egenhånd... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...