Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
8 hours ago, Marius2002 said:

Noen dekkpushere her som kan levere dekk ferdig pålagt i M&R-regionen, helst Molde og omegn? Gjelder bakdekk til BMW X5 G05, Pirelli P-Zero 315/35/21 Y111 og stjernemerket.

Fått tilbud med BMW som faktisk var rimeligere enn de lokale dekksjappene, men tenkte å høre her inne kjapt.

😊

@ehaugsnes

Marius du kjenner vel til fordelingskassen og rulleomkrets, så du bør vel bytte både fram og bakdekk samtidig her om det ikke gjelder punktering på nye dekk.

Endret av papertiger
Skrevet
8 timer siden, Marius2002 skrev:

Noen dekkpushere her som kan levere dekk ferdig pålagt i M&R-regionen, helst Molde og omegn? Gjelder bakdekk til BMW X5 G05, Pirelli P-Zero 315/35/21 Y111 og stjernemerket.

Fått tilbud med BMW som faktisk var rimeligere enn de lokale dekksjappene, men tenkte å høre her inne kjapt.

😊

Jada, 8790,- inkl frakt for to stk :)

Skrevet (endret)
2 timer siden, ehaugsnes skrev:

Jada, 8790,- inkl frakt for to stk :)

I helvette… 14000,- på Hedin ferdig pålagt og balansert. Hvor kan vi legge om/balansering? Evnt. må kjøre? Ta det gjerne på PM. Kan få pris på foran også da, men husker ikke dim her :lol: 

@papertiger tja, vet. Er bare innsiden som er slitt. BMW-syndrom, så tenker det går fint :) 

Edit: Sitter med øl og skal på Valentourettes, hvis evnt. skrivefeil

Endret av Marius2002
Skrevet
3 timer siden, Marius2002 skrev:

I helvette… 14000,- på Hedin ferdig pålagt og balansert. Hvor kan vi legge om/balansering? Evnt. må kjøre? Ta det gjerne på PM. Kan få pris på foran også da, men husker ikke dim her :lol: 

@papertiger tja, vet. Er bare innsiden som er slitt. BMW-syndrom, så tenker det går fint :) 

Edit: Sitter med øl og skal på Valentourettes, hvis evnt. skrivefeil

Kan selge de billig når de kun videreselges fra forhandler til kunde, må selvfølgelog ha litt ekstra for omlegging. Men skal komme MYE billigere ut enn 14k😅 send meg en pm om du er intr. Eller så kan jeg sende to dekk til deg for prisen jeg skreiv, så får du noen kjenninger til og legge om (ingen dekkforhandlere liker kunder som har med dekk selv😁), men jeg hjelper deg gjerne og spare noen kroner

Skrevet

Noen her som har fått bygget om originale colacork-felger og har erfaring med kostnad og noen som kan gjøre dette? 😀

IMG_0563.thumb.png.998d71869ae0a81d4b82f4085d392ae4.png

Skrevet
12 minutter siden, 316 skrev:

Noen her som har fått bygget om originale colacork-felger og har erfaring med kostnad og noen som kan gjøre dette? 😀

IMG_0563.thumb.png.998d71869ae0a81d4b82f4085d392ae4.png

Driver ikke Pood custom med dette er i Norge ?

En bekjent av meg fikk noen Opelhjul bygget om hos de og de ble intet mindre enn perfekte ❤️

Prismessig vet jeg ikke men tror ikke det var helt på viddene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...