Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 10:58 Skrevet Lørdag kl. 10:58 3 minutter siden, Dusy skrev: Farge på interiør vs svart interiør og videresalg Hva tenker dere? Kjenner jeg er veldig usikker på å velge riktig bil, i dette tilfellet lci ix3. Ser at de med farget interiør er tungsolgte, mens de med svart interiør selges fortere til min store fortvilelse. Ser for meg at jeg vil bytte ut bilen når jeg er ferdig med masteren om 3 år, muligens. Men om den blir tung solgt bare på grunn av fargen på interiøret blir jeg noe betenkt. Noen synspunkter her? Du har M3’n som entusiast bil, kjøp en kjedeligere ix3 så er du helt trygg Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Lørdag kl. 11:01 Skrevet Lørdag kl. 11:01 @Snagg30er nettopp den tanken der som har streifet meg. I tillegg er det jo mer praktisk med svart interiør. Bilen står jo parkert ute på jobb, og vi er ofte ute i forbindelse med turer ut med pasientene så det blir jo fort våt bekledning som dras inn i bilen + lille hunden som kan finne på å reise seg opp og kikke ut av vinduet fra hundesetet sitt…
E.C. Skrevet Lørdag kl. 11:24 Skrevet Lørdag kl. 11:24 Blir kjedelig om alle skal velge bil basert på hva man tror neste eier vil ha. Tenker det er på tide å komme ut av bilskapet og velge farger man selv liker. Kan i alle fall ikke klage på at alle biler er like når folk baserer sine kjøpspreferanser på antatt verdi ved gjensalg. Det finnes klart noen mindre fornuftige investeringer å gjøre i bilverdenen mtp. verditap, som å kjøpe en fabrikkny 7-serie, men jeg tror ikke at ix3 med friskere farge på interiøret stiller seg i samme kategori. Daniel., Dusy, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 5 5
Dusy Skrevet Lørdag kl. 11:27 Skrevet Lørdag kl. 11:27 Helt enig i dine tanker her @E.C. Har en sophisto grå med oyster farget interiør som er utrolig lekker, og som har gått betraktelig mindre enn de fleste på Finn, og som jeg har fått et relativt godt tilbud på. Samtidig er også cognac farget interiør å foretrekke men de er langt unna..
E.C. Skrevet Lørdag kl. 11:39 Skrevet Lørdag kl. 11:39 Hvis du skal ha bilen i sannsynligvis 3+ år og ikke kommer til å selge brått så hadde jeg gått for å kjøpe noe man selv mener er finere. Spesielt om man får et bra tilbud, da er på en måte det prisfallet allerede bakt inn og differansen på slike ting blir mindre jo lengre bilen har gått og jo eldre bilen er. Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Lørdag kl. 12:14 Skrevet Lørdag kl. 12:14 30 minutes ago, E.C. said: Hvis du skal ha bilen i sannsynligvis 3+ år og ikke kommer til å selge brått så hadde jeg gått for å kjøpe noe man selv mener er finere. Spesielt om man får et bra tilbud, da er på en måte det prisfallet allerede bakt inn og differansen på slike ting blir mindre jo lengre bilen har gått og jo eldre bilen er. Nå skal det ha seg at jeg fikk et tilbud på en som har gått 49k med carbonsort farge og svart interiør til 440 inkl omreg. Den med gråfargen og oyster interiør har gått i overkant av 18k, første gang reg i 23, med pris på 460k. Sånn sett føles dette som mer for pengene med tanke på at det er en nyere bil med lavere km stand. Vanskelig.. fupsaker, E.C. og Marius2002 reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 12:31 Skrevet Lørdag kl. 12:31 @Dusy i4M50 billig Dusy, StigJ og papertiger reagerte på dette 3
Dusy Skrevet Lørdag kl. 12:37 Skrevet Lørdag kl. 12:37 5 minutes ago, Marius2002 said: @Dusy i4M50 billig Så den i går selv! Men må fortsatt ha plass til hundebur 😬 Marius2002 reagerte på dette 1
Lars S Skrevet Lørdag kl. 12:55 Skrevet Lørdag kl. 12:55 15 minutter siden, Dusy skrev: Så den i går selv! Men må fortsatt ha plass til hundebur 😬 Tror det går å gjøre ett kupp her ja hvis man svinger seg rundt. Hunden er jo ikke stor, så må gå å få ett hundebur som passer i en I4 når hattehyllene er fjernet? Marius2002 reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Lørdag kl. 13:00 Skrevet Lørdag kl. 13:00 4 minutes ago, Lars S said: Tror det går å gjøre ett kupp her ja hvis man svinger seg rundt. Hunden er jo ikke stor, så må gå å få ett hundebur som passer i en I4 når hattehyllene er fjernet? Absolutt! Men selv føler jeg at en slik bil fortjener helskinn og soltak Selv om det var ingenting å utsette på prisen, og at man får trekk på alle 4 hjul kontra ix3.. Marius2002 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 13:07 Skrevet Lørdag kl. 13:07 35 minutter siden, Marius2002 skrev: @Dusy i4M50 billig Det var billig, selv uten helskinn så er ikke dette galt 👍 Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 13:28 Skrevet Lørdag kl. 13:28 26 minutter siden, Dusy skrev: Absolutt! Men selv føler jeg at en slik bil fortjener helskinn og soltak Selv om det var ingenting å utsette på prisen, og at man får trekk på alle 4 hjul kontra ix3.. Helt enig at denne i4en manglet litt for å være den ultimate. Likevel ser jeg du vurderte å fire på kravene til iX3, så hvorfor ikke fire litt på i4 også. Bilen er fortsatt flott. @Fredrik 90 ja, det var billig. Som nevnt mangler den kanskje litt, men det er man klar over med en i4 i denne prisklassen og da er det vel greit
Dusy Skrevet Lørdag kl. 13:35 Skrevet Lørdag kl. 13:35 (endret) Du har absolutt et godt poeng @Marius2002 Men er det én ting dette forumet har lært meg er at utstyrsnivå har det meste å si 😅 Fra spøk til alvor, så mye som jeg skulle ønske jeg kunne ta meg råd til en i4 M50, så blir det ikke skikkelig uten et passelig utstyrsnivå som kler en slik bil svært godt. Forskjellen med ix3 (heldigvis) er at alle er relativt «full utstyrt».. Endret Lørdag kl. 13:35 av Dusy Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 13:47 Skrevet Lørdag kl. 13:47 @Dusy ja, for holde verdien nogen lunde er godt utstyrte biler å foretrekke. Men når en bil blir billig nok så er det mye en kan glemme. Jeg er forøvrig enig i at utvidet shadowline(ink.lykter)skinn, skinndash og takluke er et "must" på i4, men.. prisen da Dusy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå