Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Fredrik 90 said:

Nei det skal jeg ikke, for meg er sport like interessant som å se maling tørke 😅😂

Det vekket et minne om sommerjobb jeg hadde når jeg var 18 år, 178kr timen for å male/beise trafoer. På mange dager var det så fuktig og kaldt at første strøk tok laaang tid på å tørke før neste strøk kunne bli påført. Bokstavelig talt så ble jeg betalt for å se på maling tørke 😂

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en som har spilt håndball i mange år. Ble vel sikkert tjue+ så synes jeg damehåndball er veldig tregt og kjedelig å se på. Herrehåndball oppleves bedre, men har forståelse for at mange som ikke har spilt selv, sliter litt med å få med seg alt. Det går fort i herrehåndball. Ishockey er litt det samme, går alt for fort for meg til at man får med seg detaljer, basket også for så vidt.

ellers er jeg nok litt som @Fredrik 90, liten interesse for sport på tv egentlig. Kan se litt motorsport, men synes ofte det blir litt så som så også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rune-K skrev:

Eneste sporten jeg følger litt med på er ishockey men da skal det være live. Har vært litt trøblete og få til de siste 2 årene.

Jeg prioriterte heller en liten handletur i dag. Man kan jo ha andre hobbyer enn bil også.

276532209_IMG_06681.JPG.10a6dcf244b90387aa0f0f5bf4fdd3e9.JPG

Har faktisk nesten like Tandberg liggende 😃 Men de er orange/røde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, flobben skrev:

Som en som har spilt håndball i mange år. Ble vel sikkert tjue+

Spilte du på noe "stort" lag?

Ang håndball, jeg har alltid syntes damehåndballen er mye kjappere.. jeg synes de beveger beina mye fortere og er kjappere med pasningene osv :)

Men herrehåndball er jo artig det også, håndball i det hele tatt er en kjempebra sport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Spilte du på noe "stort" lag?

Ang håndball, jeg har alltid syntes damehåndballen er mye kjappere.. jeg synes de beveger beina mye fortere og er kjappere med pasningene osv :)

Men herrehåndball er jo artig det også, håndball i det hele tatt er en kjempebra sport :)

Nei, var på det høyeste i 3.div, så ikke akkurat proft nivå. 

Jeg er nok uenig med din vurdering, herrehåndball går mye raskere hele veien. 
Sett noen kamper mellom G15 og damelandslaget, og G15 gjengen løper rundt damene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, flobben skrev:

Nei, var på det høyeste i 3.div, så ikke akkurat proft nivå. 

Nja men det er jo ikke helt nybegynner heller.. Spillere fra 2. og 3. div kan da bli hentet til å spille høyere oppe på andre lag med litt dyktighet (og flaks) :)

2 minutter siden, flobben skrev:

Jeg er nok uenig med din vurdering, herrehåndball går mye raskere hele veien. 

Jeg er uenig i din uenighet, men du er vel uenig i at jeg er uenig i at du er uenig. Så da får vi bare være enige om å være uenige :P

Ok? G15 altså? Dette har jeg aldri sett, men det må jo ha vært artig å bevitne.. Er det noe som skjedde nå i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har sitt å stri med de også altså, men … eee… noen har det værre:

https://www.motor.no/aktuelt/pal-jakob-har-kranglet-med-tesla-i-fire-ar/216861
 

7DC67973-6E32-4DA4-973E-C0D81FB7387E.thumb.jpeg.f2ea70e19f76589562f9074ced0f8d15.jpeg6C319431-691E-4AFA-AEA8-45427ED4D0C0.thumb.jpeg.cf5696655322454c55e3e38c5c3e43ec.jpeg
 

ingen feil med døren som ikke kan åpnes på utsiden, panel som løsnet under bilen, defekt lykt, basseng i bagasjerommet, defekt beltestrammer (men en liten ulyd i setebeltet finner vi)… jauda alt i henhold... kjør på :) 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2022 den 8.50, GreenE36Cab skrev:

Nja men det er jo ikke helt nybegynner heller.. Spillere fra 2. og 3. div kan da bli hentet til å spille høyere oppe på andre lag med litt dyktighet (og flaks) :)

Jeg er uenig i din uenighet, men du er vel uenig i at jeg er uenig i at du er uenig. Så da får vi bare være enige om å være uenige :P

Ok? G15 altså? Dette har jeg aldri sett, men det må jo ha vært artig å bevitne.. Er det noe som skjedde nå i det siste?

Nei vært sånn i alle år, når jeg spilt G15 testet vi oss mot damelaget som var i toppen i eliteserien, og spilte jevnt med de. 

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...