Frode D Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 1 minutt siden, awt skrev: Kjenner ikke så godt til de pærene, men det ser ikke slik ut nei. Merkelig er det uansett. Ja, det er det. Men det er maaaasse treff om du googler sammenheng med DAB og LED. Spesielt de som har LED under kjøkkenskapene. Når de slår på lyset så forsvinner signalet. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Så det er bare noen LED pærer som påvirker? Hadde vært et problem med f.eks BMW med Adaptive LED lys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Er nok forskjell på billige LED-pærer og originalt montert. Men nå legger vi den ballen død. Even Pladsen og Evenol reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 Har justert høyden litt og endte opp med dette her. Trenger hjulstilling og en tur til karosseriarbeid for å fikse hjulbuene bak nå.. Innerskjermene er gjort på en jalla måte der innerskjermen er festet innerst i profilen på hjulbuen. Så mister ca 2cm plass til dekk/felg. Dette skal fikses. Byttet blinklyspærene til noen som er chrome-belagt også. Før: Etter: Og så litt bilder: ehaugsnes, Evenol, mort og 22 andre reagerte på dette 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 👏🏼😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Ble utrolig pent dette! Men du har ikke vurdert nyrer med chrome kant og sorte riller? Tror det hadde blitt perfekt (selvsagt en smaksak) hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 de e nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Heilt grav alvorlig so trur eg faktisk detta e dan feitaste E46 M3'en her til lands OEM+-stilen e heilt klart rette vegen når ein drive på med dessa tyskarane Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 +++ min bok! Dette er bra utført Frode😀, gleder meg til å se den live til sommeren. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 11/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 9 timer siden, williamwiers skrev: 👏🏼😍 9 timer siden, BjornarHS skrev: Ble utrolig pent dette! Men du har ikke vurdert nyrer med chrome kant og sorte riller? Tror det hadde blitt perfekt (selvsagt en smaksak) Takk! Ja, har vert inne på tanken om chrome grillramme og rillene på skjermene, men det blir ikke i år. Blå og rød bil kler sorte detaljer, og når jeg er ferdig så blir det blank sort leppe, gitter på panser, riller på skjermer, lister rundt vindu og profilen rundt eksosen. Så det blir en "rød tråd". 9 timer siden, hsd skrev: de e nais Hehe, takk! 9 timer siden, danskiii skrev: Lekkert! Takker. 8 timer siden, RF91 skrev: Heilt grav alvorlig so trur eg faktisk detta e dan feitaste E46 M3'en her til lands OEM+-stilen e heilt klart rette vegen når ein drive på med dessa tyskarane Kjekt å høre, alltid gøy med sånne tilbakemeldinger. OEM+ er sjelden feil. 8 timer siden, Even Pladsen skrev: +++ min bok! Dette er bra utført Frode😀, gleder meg til å se den live til sommeren. Takk takk, blir nok noen treff i år det blir muligheter for å møtes ja. 5 timer siden, Eystein Ose skrev: 11/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Synes du skal beholde sorte detaljer 😎 E46 M3 skal være hissig. Synes også felgene så enda bedre ut på denne enn E92en. Flott fargekombo. Må få tatt en shoot av denne en dag. Bare til å gi en lyd på messenger. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Fyyyy. Jeg bruker sjeldent ordet så bokstavelig, men nå mener jeg faktisk at denne bilen er helt perfekt utseendemessig sånn en E46 skal være (var penere med oransje pærer i blink, men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 7 timer siden, Thundercoil skrev: Synes du skal beholde sorte detaljer 😎 E46 M3 skal være hissig. Synes også felgene så enda bedre ut på denne enn E92en. Flott fargekombo. Må få tatt en shoot av denne en dag. Bare til å gi en lyd på messenger. Haha. Enig der, men er kjekt å variere litt. Er også enig med at felgene passer bedre på denne. Blir nok lite kjøring med salt på veiene, samt at jeg må få fikset bakskjermene først, men kan nok ta en shoot senere. 7 timer siden, Gabz skrev: Fyyyy. Jeg bruker sjeldent ordet så bokstavelig, men nå mener jeg faktisk at denne bilen er helt perfekt utseendemessig sånn en E46 skal være (var penere med oransje pærer i blink, men) Takk for det! Er ikke så glad i det oransje skjæret, da vil jeg heller ha helt oransje blink. Blir enten eller for min del. Marius2002 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå