magneten Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 (endret) @andreaskarm inspiserer drømmebilen sin. En bæsjebrun X1 23d Enda en. Med takbøyler! Endret Juli 28, 2018 av magneten papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2018 Share Skrevet Juli 28, 2018 Driter du metallic du da @magneten? magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2018 😂😂😂😂😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 Hva skjer her?? Post? Til meg?😱 Hmm Det gamle forsvant rett av, tørket støv etter at bilde var tatt😉 Monterer over deler fra det gamle rattet. Monterte jeg rett her montro? Måtte ringe en venn Jadda BjornarHS, flobben, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Ble bra det! 😁 Ser ut som han gamlingen liker bilen din. Walkabout, And-reas, andreaskarm og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Velkommen i Alcantara-klubben! Noen grunn til at du monterte det opp ned? 7 minutter siden, Thundercoil skrev: Ble bra det! 😁 Ser ut som han gamlingen liker bilen din. Han gamlingen er laget av papp, din løk! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 Takker, syns rattet løftet kjøre opplevelsen mange hakk. Og så fikk jeg rattet ganske så billig så det var en bonus.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 (endret) Bra update det, blitt bitt av alcantarasjuka du også? Ps: husk å ikke smøre inn hendene dine med håndkrem før du skal ut å kjøre. Endret August 3, 2018 av papertiger andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 10 minutter siden, papertiger skrev: Bra update det, blitt bitt av alcantarasjuka du også? Ps: husk å ikke smøre inn hendene dine med håndkrem før du skal ut å kjøre. Håndkrem? Pfft, hjullagerfett er det eneste beste på alcantara ratt 😂 andreaskarm, Walkabout og papertiger reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 2 timer siden, papertiger skrev: Bra update det, blitt bitt av alcantarasjuka du også? Ps: husk å ikke smøre inn hendene dine med håndkrem før du skal ut å kjøre. Alcantara-familien er ikke en sykdom! Vi er en livsstil! 2 timer siden, ahj skrev: Håndkrem? Pfft, hjullagerfett er det eneste beste på alcantara ratt 😂 Jeg har Biltema sine HEAVY DUTY Wipes tilgjengelig til enhver tid for å rengjøre mine grapsete klyper før alcantara-befølelse. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 1 time siden, magneten skrev: Alcantara-familien er ikke en sykdom! Vi er en livsstil! Jeg har Biltema sine HEAVY DUTY Wipes tilgjengelig til enhver tid for å rengjøre mine grapsete klyper før alcantara-befølelse. Du har kjøpt en til passasjer også? Sånn for å sikre vektfordelingen i bilen er fortsatt optimal. andreaskarm og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 Takker😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 Alcantara er digg😊 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Jeg er flau på dine vegne, @andreaskarm! Her er det dårlig match mellom bremsekalippere og rattstripe! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 23 minutter siden, magneten skrev: Jeg er flau på dine vegne, @andreaskarm! Her er det dårlig match mellom bremsekalippere og rattstripe! -bilde- -bilde- -bilde- Neida! @andreaskarm Fin X1, gjorde seg med alcantara ratt! andreaskarm og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå