andreaskarm Skrevet April 5, 2017 Forfatter Share Skrevet April 5, 2017 Da var nye skiver foran på plass samt ny olje. Klarte selvfølgelig å montere pakkningen på filteret i feil spor, slik at det ble en "lite" lekasjen. Tror det forsvant 1 liter ut igjennom filter huset.. Så var veldig oppgitt etter på. Fikk nå fikset det og det ser bra ut foreløpig. Fikk spylt godt under bilen og fikk vekk en del av olje restene. Satser på null lekkasje nå Gorg, magneten og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Fikk ett infall om å få sveist på dobbel tut. Er ikke så fan av disse ovale som BMW har. Hva syns dere? Er sånn halveis fornøyd selv. Syns den kom litt langt ut, men det er det desverre ikke så mye å gjøre med. Da må jeg flytte ett eksos feste og litt sånt. ErikTveit, danskiii, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Hei, hei. Jeg er en representant fra "Skeiv Eksos"-klubben, og vil ønske deg velkommen! Dette ble jo ikke såå gæli! Bilen din ser ut som en heftig sleeper nå fupsaker, andreaskarm og Carlsius reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 De var fine de, men synes de stakk litt langt ut. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 (endret) 6 minutter siden, E.H.D skrev: De var fine de, men synes de stakk litt langt ut. Er helt enig.. De stikker litt langt ut.. Problemet er eksos feste på orginal tuten så får det ikke lenger inn. Vi har også kappet en god del av den nye tuten også. Men jeg får kjøre litt med det, og irriterer jeg meg for mye så kommer jeg til å kjøpe meg ett sett med supersprint eksos tupper. Disse har feste og er ment å sveisest helt inne med potten. Endret April 10, 2017 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 48 minutter siden, E.H.D skrev: De var fine de, men synes de stakk litt langt ut. Enig. Men det løftet rumpa flere hakk magneten og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Er egentlig ganske fornøyd.. Kikket litt på bildene av 1 serien min og ser potten stakk like mye ut der også. Så er kanskje ikke så gale. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Litt bedre bilder. Hva syns dere? fupsaker, StigJ og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Nice! Som nevnt kunne de sittet litt lengre inn, men ser jo veldig mye bedre ut enn tidligere andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 50 minutter siden, Gabz skrev: Nice! Som nevnt kunne de sittet litt lengre inn, men ser jo veldig mye bedre ut enn tidligere takker. Er enig med deg. Så får se hvor lenge nattesøvnen uteblir😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Hvis du fra nå av kun ser på bilen rett bakfra ser det jo ganske bra ut. magneten og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 49 minutter siden, awt skrev: Hvis du fra nå av kun ser på bilen rett bakfra ser det jo ganske bra ut. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 Ja, da har jeg installert EBAY navien min.. Førsteinntrykket er ok, men det føles ikke helt orginalt da Masse funksjoner da, så er ikke så verst.. Får teste litt mer før jeg gir den endelige dom fupsaker, Thundercoil og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Liten teaser fra nok en vellyket tur til Nurburgring. Litt mye folk på banen når det er helg, men fikk kjørt godt i fra meg. Klokka inn til 11.11 med X1en, noe jeg ikke syns er så aller verst med tanke på at det er en suv med firhjulstrekk og lite hester lagunilla, Skare1, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 uglefossen, tobiasw, Freakshow og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå