Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder. Dessverre tilbake med Bmw som bruksbil.. Hjelp søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Selger Ferrari for og invistere i utleiebolig.

- Innser at eiendom er fryktelig kjedelig.

- Velger og invistere i halvgamle biler som er sikret verdistigning

- Ingen garanti for at impulskontrollen er reparert, så kan ende opp med alt mellom himmel og jord

• 2 weeks later...
Skrevet

Har dessverre begynt og styre med 530d. 

Røsket ut taktrekk, for og plukke ned rollo og bytte denne. ( Angrer allerede sinnsykt på at den ikke bare kunne få stå åpen🙈

Meeen, ifølge ETK. Skal jeg ta ned "driverne" til rolloduken.. Disse klarer jeg ikke se på noe vis. Det ser også ut som at duken er kjørt lenger bak på ETK bildet. Kan det vere fordi luken er satt i service posisjon? Dette har ikke jeg gjort da jeg ikke har tilgang på Ista. Isåfall bør jeg vel få fatt i det programmet og få det installert på PC asap🙈

Screenshot_20260222_121402_Chrome.jpg

Skrevet

En annen ting! Jeg finner ikke ny rollo i ETK hos GS.

Men jeg finner ny rollo i ETK hos Koed, der er delenr.  54107474476. ( som stemmer med delenr. Utifra Bmw Sitt pristilbud på jobben )

Når jeg da skriver dette delenr. Inn hos GS i handlekurven, får jeg treff på rollo, men med delenr. 54109852143. 

Noen som har en god forklaring på det? Er 1000kr billigere hos GS så hadde jo satt pris på og kjøpe derifra 😅

Skrevet

GS virker å være litt rare der. Har også sett at noen deler ikke kommer opp i deres ETK, men om jeg søker på delenr, så finnes den visst likevel....

Ang aktuelle del og nr:

image.png.cf75ce71a0eb0f23129e1bd8f7e564a2.png

Skrevet
Akkurat nå, *MrB* skrev:

GS virker å være litt rare der. Har også sett at noen deler ikke kommer opp i deres ETK, men om jeg søker på delenr, så finnes den visst likevel....

Ang aktuelle del og nr:

image.png.cf75ce71a0eb0f23129e1bd8f7e564a2.png

Har kanskje byttet til en mer holdbar del da 😅 Vel da går jeg for GS sin

Skrevet
35 minutter siden, Skulebollen skrev:

Har dessverre begynt og styre med 530d. 

Røsket ut taktrekk, for og plukke ned rollo og bytte denne. ( Angrer allerede sinnsykt på at den ikke bare kunne få stå åpen🙈

Meeen, ifølge ETK. Skal jeg ta ned "driverne" til rolloduken.. Disse klarer jeg ikke se på noe vis. Det ser også ut som at duken er kjørt lenger bak på ETK bildet. Kan det vere fordi luken er satt i service posisjon? Dette har ikke jeg gjort da jeg ikke har tilgang på Ista. Isåfall bør jeg vel få fatt i det programmet og få det installert på PC asap🙈

Screenshot_20260222_121402_Chrome.jpg

Slik ser det ut hos meg. 

20260222_140215.jpg

20260222_140221.jpg

20260222_140226.jpg

Skrevet

Bra du finner løsninger og kommer videre, det der er sånn arbeid jeg får helt fnatt av, og kjedelig på en så ny bil å måtte holde på med det 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...