Sndvik Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 18 timer siden, martinhansen skrev: Hvor kjøpte du det rain stoffet til dørtrekkene? Bra jobb du har gjort😊 klør i fingrene mine for å få min ferdig😅 Kjøpte enten fra bmwfabric.com eller ebay, litt usikker.. takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinhansen Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 (endret) 20 timer siden, Sndvik skrev: Kjøpte enten fra bmwfabric.com eller ebay, litt usikker.. takktakk Okei, takk for svar😊 Hvor mye kom det på og brukte du sånn spraylim?(kontakt lim) Endret Juli 20, 2018 av martinhansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 On 19.7.2018 at 23.33, martinhansen skrev: Okei, takk for svar😊 Hvor mye kom det på og brukte du sånn spraylim?(kontakt lim) 1-2 tusen og spraylim på boks mener jeg.. gamlingene som jor det for meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Dette var veldig inspirerende å lese! fantastisk bra jobbing og du gjør alt rett i mine øyne! Valget mitt falt også på en Madeiraviolett E36, morro med flere i samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Mars 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2019 (endret) Lite oppdateringer her siden jeg sitter på skolebenken men har litt bilder fra sommeren Eneste som er nytt er vell at jeg har byttet kjøleslanger under innsug og holder på med et lite prosjekt i bagasjerommet Ikke noen store planer på gang som dere ser desverre grunnet studier.. Endret Mars 19, 2019 av Sndvik mr.Wreckless, BjornarHS, Mathiseen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Mars 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2019 På 15.3.2019 den 0.06, ZhilleN skrev: Dette var veldig inspirerende å lese! fantastisk bra jobbing og du gjør alt rett i mine øyne! Valget mitt falt også på en Madeiraviolett E36, morro med flere i samme farge Takker så mye, var fargen og standen på bilen som gjor jeg og falt på denne. Artig farge i sollys men min trenger sårt ei skikkelig korrigering så vi får se om man får tida. ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 19, 2019 Share Skrevet Mars 19, 2019 7 timer siden, Sndvik skrev: Takker så mye, var fargen og standen på bilen som gjor jeg og falt på denne. Artig farge i sollys men min trenger sårt ei skikkelig korrigering så vi får se om man får tida. Hehe da er vi to! gleder meg til jeg får den hjem, prøver og få taki vaderinteriør sjøl men ikke lett for tia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Mai 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2019 BMW CCN 1. Mai Var ikke det optimale været men kjekt fordi Tidsriktige skilt har komt på plass og nå. Og fikk min første pokal for "Beste stance" Bendik Kjellevold, Patta, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 20, 2019 Share Skrevet Juni 20, 2019 Fin Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 (endret) Hei, lenge siden nå. Rett før siste treffet for min del så small det dagen før, i en hjort vel og merke. Ingen måte jeg kunne unngått den på da den kom opp fra en skråning og rett på panseret mitt uten å røre asfalten engang så tenkte og vise dere en liten oppreisning av bilen++. Bilen var forsikret med kasko så jeg valgte å ta bilen og penger isteden for å la bilen bli kondømd grunnet for dyrt å gjør dette gjennom forsikringsselskapet. Bilder blir sikkert plassert litt hulter til bulter men det får bare gå. Bilde av før og etter hjort Den ansvarlige Demontering for å få en oversikt Malet alle buene og under med Westing sin Interthane 990 i fargen hjemmeblandet opp mot Madeira Massert buer så det går lavere Nylakkererte deler Bulk på A-stolpe som ble rettet Greit å kjenne oppretter og lakkør Finito Inn med ny rute Begynner å ligne på noe Volvo V40 bakfangerlist mekket om til lippe Motorsport emblemer på dørlister og på panser Bygd ferdig pop anlegget Lakking av trekk og verktøyskrin Handlet inn største batteriet jeg fant på biltema som passet nedi Isolert tak Omtrekking av dørtrekk Trekte airbaggen i M-rain i samme slengen, gulvtrekket som jeg farget ble kastet og et fra sedan ble satt inn, eneste som er forskjellen på coupe og sedan er to hål til feste til belte fører og passasjer og litt tilpassing på bakdelen om man skal bruke det men jeg fikk tak i et fra coupe Ferdig med interiør untatt taktrekket som er til trekking i alcantara Handlet inn stoffmatter Venter fortsatt på noen deler til å "fullføre" bilen så det nærmer seg, det ser hvertfall ut som en nå heldigvis Endret April 10, 2020 av Sndvik BTS, mr.Wreckless, danskiii og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 imponerende oppbygging. Ser ut som en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 Dette var jo rått og heldigvis reddet du den . e36 er jo elsk .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 Trist med ulykken, men fantastisk å se den tilbake i så flott stand så fort. Herlig jobbet, respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juni 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2020 På 19.4.2020 den 19.27, SigurdE36 skrev: imponerende oppbygging. Ser ut som en flott bil Jo takk takk! På 19.4.2020 den 20.14, sveigis skrev: Dette var jo rått og heldigvis reddet du den . e36 er jo elsk .😀 Takktakk, kompis som oppretter kom til god hjelp så all kudos til han. Er flott med E36 om det gjøres riktig ja På 10.5.2020 den 18.59, Gabz skrev: Trist med ulykken, men fantastisk å se den tilbake i så flott stand så fort. Herlig jobbet, respekt! Tusen takk for det! Den har blitt til det bedre nå heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juni 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2020 (endret) Liten update Taktrekk trekt i alcantara look a like Endret Juni 7, 2020 av Sndvik sveigis, BMW124, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå