Jump to content

Har du eid ett spesielt kjøretøy ?

Recommended Posts

15 timer siden, Werther skrev:

.....

En kar du kanskje kjenner/kjenner navnet på kjørte en meget pen lyseblå metallic C126 380SEC som førstebil i nabolaget ditt for en del år siden.....

Også gikk det en slik rød 300ZX i bygda  - en eldre gråhåret herre som kjørte den i mange år...

Nei kan ikke huske å sett den 🧐 men en kompis av fatter har en 126 Brabus stående i garagen som jeg rett å slett Elsker og håper på og få kjøpe en dag han gir slipp på den.

husker den 300zx’n.. mener han byttet den ut med en eldre sort masarati biturbo som gikk rundt her noen år ! 

• 11 months later...

Jeg har som nevnt lenge likt Honda NSX, men har ikke råd til det nå.. Men en dag skal jeg har en slik også, håper jeg..

Men poenget er at jeg hadde en '90 eller '91 Toyota MR2 SW20 i fargen mørk rød.. Gjennomgått karosseribytte og omlakkert, ikke særlig bra men på avstand så den bra ut.. Også hadde den t-tak da.. Høyre vindu fungerte ikke.. Men noe jeg tenkte på etter å ha eid den en liten stund var at den nesten var som en liten Honda NSX :P

MR2en var artig å kjøre (når den ikke kokte), så det er altså en av de spesielle bilene jeg har hatt. Det er jo ikke mange av de rundtforbi, og det er absolutt noe jeg kan tenke meg å ha igjen også, artige biler. Kunne gjerne hatt en gul en feks, men de er jo nesten umulige å finne og koster litt mye

Edited by GreenE36Cab

12 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Men poenget er at jeg hadde en '90 eller '91 Toyota MR2 SW20 i fargen mørk rød..

Kanskje bedre med bilder av bilen :P

Første bildet er den ute på snøen, og på det andre og siste bildet har den på et regndekken, på en lokal travbane, da det regnet litt og det lakk godt fra taket

SW20 01.jpg

SW20 03.JPG

Edited by GreenE36Cab