kjelljakob97 Skrevet Mai 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2018 Litt polish idag 😎 wSax, tennbrikket og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Meget lite som skjer her etter kjøpet av e36, men bilen går som en klokke og blir brukt mesteparten av damen nå😄 Tok noen bilder parkeringen når vi var ute i båt. 5 serie som gjelder her 😎😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2018 (endret) Har hatt en meget kjip start på uken😩 Startet igår med at jeg tilfeldig bare skulle peile oljen. Men etter jeg fjernet swirflaps, så glemte dumme meg å feste bolten til peilepinnerøret. Så igår når jeg skulle dra ut peilepinnen så dro jeg med hele røret og sølte olje ut over hele grusen til muttern 😂 Jaja gjort er gjort, så fant en litt mindre o-ring og satt på (dummeste jeg har gjort). Funket fjell hjem til leilgheten. Men så når damen var på butikken med bilen senere så har denne o ringen sprukket opp og det ble sølt over 4L olje ut over heele fellesgarasjen og langs veien og stor olje flekk utenfor kiwi på sandsli for de som vet hvor det er 😂 Så fikk fatt i orgnial o ring og hamret røret på plass så må bør det funke.. Endret Juni 12, 2018 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 12, 2018 Share Skrevet Juni 12, 2018 Litt olje søl er godt for naturen 😂. Men kjedelig er det, godt det ordnet seg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2018 3 minutter siden, RemyNG skrev: Litt olje søl er godt for naturen 😂. Men kjedelig er det, godt det ordnet seg til slutt. Hehe ja bor mange merkelige klage ånder i sånne boretslag så måtte jo tørke det opp fort som fy 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 10 timer siden, kjelljakob97 skrev: Hehe ja bor mange merkelige klage ånder i sånne boretslag så måtte jo tørke det opp fort som fy 😂 Haha jeg kjenner til den 😂 er noen som blir helt ville bare ei dråpe til og med 😂 kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2018 Fortsatt lite som skjer her, bilen går som den skal 😄 har forsovidt ikke så veldig mye planer, blir vel nye dekk og hjustilling foran Saltkjelen, BjornarHS og Otis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2018 Share Skrevet Juli 13, 2018 Flott bil! kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Lenge siden jeg har vært innpå her nå, bilen er solgt 😰 kjøpte meg en e46 som vinterbil, men synes den var for pen til å brukes på vinteren så den ble solgt etter 2 uker, dagen etterpå ble det E39 igjen 😍 vil påstå og si at jeg gjorde et «varp» til en meeeget hyggelig pris. Er altså en tunet 525D 2000 model, veldig lite rust og EU godkjent til 2020. Det som var gale med bilen er en dyse som lekker litt, ikke noe big deal, går som den skal. Slår litt framme etter forrige eier hev på ta coils, tipper det mangler en skive på tårnlageret. Fulgte jo med orginale ac schnitzer felger og ekstra sett med xneon lykter osv. Skulle egentlig være vinterbil men denne er jeg blitt så glad i at jeg tror jeg beholder den litt ihvertfall 😄 BjornarHS og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 Fått gjort litt med den nye 525en idag 😄 fikk fatt i elektriske komfort stoler med knekk i ryggen til en meget hyggelig pris 😄 men brått tok gleden slutt da den ene dysen takket for seg etter jeg sku rett inn å handle meg en pizza😂 så da ble det en liten tur med Falck så får jeg jakte på en ny dyse til bilen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2018 Share Skrevet November 2, 2018 Så meget bra ut den Synd med dysen men det var vel litt som forventet, haha. kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 19, 2018 Forfatter Share Skrevet November 19, 2018 (endret) Da har jeg fått gjort litt med bilen. Byttet dysen, starter nå helt fint. Men HiN dagen startet ikke lengre, kun ved kald motor. Så mistenker at kam sensoren er gåen. Venter på ny i posten. Har også fått montert individual ringer i speedometer og svart taktrekk. Synes det faktisk er fint med sølv, IKKE CHROME😂 blir også å få hentet noen bbs rk felger i løpet av uken 😄 Endret November 19, 2018 av kjelljakob97 Marius2002 og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 ser ut til å kunne bli en meeget pen "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 19, 2018 Forfatter Share Skrevet November 19, 2018 11 minutter siden, Ingvaldsen skrev: ser ut til å kunne bli en meeget pen "vinterbil" Ja synd å kjøre den på vinteren når kanalane osv er fine.. menmen, blir å selge til våren igjen og tjene inn en del cash🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 Fine biler! Savner e39 veldig selv, etter snart 2 år i e61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå