marhag11 Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 7 timer siden, Gabz skrev: Vakkert med stor V Takk😬😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Rett og slett nydelig! Elsker fargevalget! 😍 marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Nydelig fargevalg!👍 marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Dette blir så lekkert!!! marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 (endret) Har lest igjennom tråden og er imponert over innsatsen! Stå på 😎 Endret April 1, 2019 av Daniel.B marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Meget bra fargevalg!! bra jobbing også! Dette blir knall marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 Godt å høre att flere er enig i farge valget😂😎 Og tusen takk for all ros!😎🙈 i kveld har jeg begynt å pusse crome🙄😂 har faktisk ikke sett på bilen mer enn en gang i dag😂 livredd for å lage merker i den😂 men i morgen blir det kansje litt smått montering🤔 vertfall leiting etter deler og finne ut hva som må på først😂 tror jeg har funnet ut hvorfor bilen ikke starter🙄 ved montering av nye bensinslanger til tanken så troooor jeg att tilførsels slangen ligger feil og er noe klemt sammen mellom chassie og tanken🙄 så vi får se i morgooo😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 Fikk litt pusse hjelp også🙄 selvom han egentlig var opptatt med å kjøre bil😂 bilder😎🔥 Orjan og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Fantastisk. Fargen er helt konge. Wow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 2, 2019 Forfatter Share Skrevet April 2, 2019 8 timer siden, Mariuse34 skrev: Fantastisk. Fargen er helt konge. Wow Takk😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 Mye som skjer om dagen så ikke hatt tid tilbod oppdatere så mye🙈 kommer mer på søndag! lakkeringa går ikke helt etter planen da vi gikk tom for lakk i helga... må også lakke oppigjen skjermene...😪 så skal på lakk verkstedet i morgen etter jobb😎 håper att alt blir ferdig i morgen kveld😎 hva syntes dere om felgene og fargen?😏🤔 Amarios, fxslin, BjornarHS og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Igjen fargen og felgene er Spot On! 😍 Gledes til å se denne ferdig. 👌🏼 marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Blir helt rått, dette. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Her må en følge med, bilen blir jo helt nydelig. Rålekker farge! marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 12, 2019 Forfatter Share Skrevet April 12, 2019 Begynt å montere litt i dag🙄 det meste ser utrolig bra ut, MEN.... frontstykke er ikke helt bra fant jeg ut... har slurva når jeg fikset på høyre hjørnet😩😩😩 litt usikker på om jeg skal utsette ferdigstilling til neste år eller gjøre det 90% nå og bytte frontstykke til vinteren🤔 skal prøve å justere litt på panseret i morgen og se hvor ille det egentlig er😪 resten av delene som har vert lakert ser bra ut men må våtslipes pga noe støv i lakken🙈 skal levere bilen til våtslip og polering nærmere sommeren😎 bare hektet på dørene osv så jeg fikk se helheten i dag, skal justere og settefast dører, skjermer, panser og bakluke i morgen😎 litt kvelds kos på kjøkkenbordet med ene baklampa så den er straks klar til montering😎 Skare1, sveigis, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå