liffi Skrevet September 10 Forfatter Skrevet September 10 Vellykket dag hos ny åpning av Hedin Automotive Lillestrøm 👍🏻 Lars89, RF91, mslello og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet Tirsdag kl. 18:39 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 18:39 (endret) Etter omvisningen på Hedin på åpningen så sto det jo en I4 utstilt i 2 etg der… etter litt tenking å grubling så ble det ny pendlebil på Konemor… 🤷🏼♂️ dæven de her er pene i denne rødfargen. Får bilen levert ila neste uke da jeg har fått ordnet ppf av hele fronten + coating før utlevering👍🏻 Endret Tirsdag kl. 18:40 av liffi EasyL, Markus E30, Lars89 og 6 andre reagerte på dette 9
RF91 Skrevet Torsdag kl. 09:37 Skrevet Torsdag kl. 09:37 Alltid godt å sjå at enkelte klara å bestilla bil med farge 😁 Hugsa eg landa på Sola ein gang og når eg såg på bilane på parkeringsplassen under innflyging so talte eg 4 bila som ikkje var kvite, svarte eller grå 😅 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Torsdag kl. 10:07 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 10:07 Konemor ville ha sort bil med sort skinn.. da sa jeg hu kan beholde ix’n!! Jeg ville ha rød eller grønn med brunt skinn jeg synes farge er helt topp men ikke "lett" og få tak på lenger. Forsøkte jo å bestille ix’n i rød med brunt skinn først men det gikk ikke sa forhandleren, å at det da hadde kostet mer.. forklarte da at jeg vet det koster men vil ha så da ble evt leveringa utsatt lenge 🧐 så den ble som den ble. Hørte å med dem om og bestille en ny i4 med alt men dem «nektet» da lageret skal tømmes
sveigis Skrevet Torsdag kl. 16:29 Skrevet Torsdag kl. 16:29 Nydelig farge ja og pen bil @liffi😊 liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå