fxslin Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 On 9.8.2018 at 14.31, liffi skrev: Sagt det før å sier det igjen.. jeg har et problem og det gjelder E34 ... Kjenner meg igjen.... blir liksom aldri nok liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 31, 2018 Forfatter Share Skrevet August 31, 2018 Da begynte prosjektet her i Ålesund. Få bilen kjørbar så jeg får den hjem. Ikke like sjarm og ta den på henger. RF91, danskiii og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 1, 2018 Share Skrevet September 1, 2018 Ser du lyset i enden av tunnelen? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 Så bunnen i ølen bilen er oppe å går den nå etter noen timer på gulvet. Byttet bremser å enkel service av oljer, filter og plugger. Satt inn interiør og tatt en liten rengjøring inni! Fått startet den også! Frisk S38 ( mht 8år gammel bensin ) planen var prøvetur i dag, fylle tanken og ta en liten luftetur men etter litt knot med lufting av bremser ble det mørkt så da innså vi at det var for seint siden det ikke er noe lys foran. Så da ble det utsatt til neste besøk:) flyr hjem igjen i morgen og kommer tilbake om drøye 2 uke! Da skal den bli med hjem. BjornarHS, Marius2002 og RF91 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Den e34 minnet meg veldig om en 525 som gikk i bygden for rundt 10 år siden, vet du når den ble ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 1 time siden, Skulebollen skrev: Den e34 minnet meg veldig om en 525 som gikk i bygden for rundt 10 år siden, vet du når den ble ombygd? Det er den vel 8 år siden liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Om det er den bilen eg trur det er så gjekk den ganske friskt til å vere ein 525. Ein kompis kjøpte den frå Stryn ein plass, køyrte den i grøfta (kun småbulker) og ga heile bilen ein heillakkering etter det 🙂 Hugsa salgsannonsa der alle "modsa" var lista opp, deriblandt skifta tennplugger "som også gir sikkert 5 hk mer" 😅 liffi og danskiii reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Da er det den bilen! En kjenning av meg, hadde noen fester i den😁 motor var gåen! Slukte olje og røyken sto etter og ha hengt litt på gir😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 (endret) 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Da er det den bilen! En kjenning av meg, hadde noen fester i den😁 motor var gåen! Slukte olje og røyken sto etter og ha hengt litt på gir😅 Oljeforbruk kan eg ikkje uttala meg om, men den gjekk ivertfall ganske friskt 🙂😄 Edit: Fant eit gammalt (og dårlig) bilde på facebook'en til kompisen min. Trur bildet er frå salgsannonsa på autodb 🤔 Endret September 2, 2018 av RF91 Skulebollen, Viljaar og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 15, 2018 Forfatter Share Skrevet September 15, 2018 (endret) Da er bilen klar for turen hjem i morgen Endret September 15, 2018 av liffi Pedi, danskiii, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 16, 2018 Forfatter Share Skrevet September 16, 2018 Da er bilen kommet seg nedover fikk alt på stell etter mye frem og tilbake men ble klar for hjem turen. Fikk konblet opp noe xenon ræl som sto der fra før, samt ordet bremser å byttet olje m filter. Så var det en rask testtur på kvelden og liten matbit så var vi klare for avreise dagen etter. Tok det pent å rolig da vi viste dette hadde stått lenge selvom den var nå "kjørbar" tok en liten pitstop og sjekket vesker å generel tilstand før vi dro videre. Kom vell en drøy time til før det raslet no reimgreier... Bilen var sist på veien i 2010. Byttet plugger og olje på alt men glemte en ting å det fikk vi igjen for i Lesja området.. Men fikk banket på døra til en Bonde borte i veien og lurte på om han tilfeldigvis hadde ei reim liggende, vi gikk å sjeklet men den var noe kort! Men så sa han at han kjente en annen fyr som drev med noe Bmw og skulle ta en tlf. Jeg Kjørte så bilen opp på gården og vi hoppet inn i bilen hans Så han kjørte oss bort til en annen gård! Han hadde en s38 prosjekt motor ( og mye mer snadder ) stående så han donerte reim🤙🏻 Kom så tilbake å fikk låne verktøy! Sånn service får man bare på landet Heia Bonden sier jeg bare da ble dagen reddet og vi fikk kjørt helt hjem uten noe mere problemer. Niste på veien blei det også ( fant inne noe større lompe ) BjornarHS, Shattered, Bimmerlorris og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 bra d ordnet seg så dere kom videre. Virker da å vere en flott e34 dette da.😉 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Hahaha så rått me bondehjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 artig å se at du fikk en smak av bygda mi er nok langt fra den værste plassen du kunne hatt havari, finst flere s38 motorer innenfor 1km radius der du ble stående liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 17, 2018 Forfatter Share Skrevet September 17, 2018 7 timer siden, oledra skrev: bra d ordnet seg så dere kom videre. Virker da å vere en flott e34 dette da.😉 Litt flaks må man ha! Å takk for pumpa igjen ikke dårlig service det heller må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå