liffi Skrevet Mai 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2020 Takk for det. Ja den har kommer seg siste tiden:) da dro grom18 skallet også. Godt å bli kvitt litt mer ting. meeen den hengeren kom ikke tom fra Stavanger .. jeg blir for fort fristet av en relativt god del ( jeg tror det er en god deal ) Får vel ønske Derrec velkommen 👹 han skal få seg en M60b40 og manuell. Ellers blir det ikke gjort så mye tror jeg en å fikse litt på karroseri å male opp litt:) blir hovedsakelig isbil men også muligheter for litt dekkrøyk på Rudskogen fxslin, danskiii, Ingvaldsen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 gikk en derrec bil hjemme i dalen og for endel år siden, endte sitt liv med rådebank og diffras i 2013. sirene hadde den også. uglefossen og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Gleder meg til å prøve! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2020 (endret) Små deler finnes frem og blir kjøpt. Merker at det blir mer å mer vanskelig og finne små "sjeldne" deler til disse. jaktet lenge på Sorte Sydde dørtrekk, men fant noen her om dagen som er meget hele å pene! Trenger bare en vask. Skal montere Hurricane senter på dem så har begynt å skrape av trekka. Mye jobb da limet sitter godt så må få det helt av. har hatt på en kopi rominndeler i plast da jeg ikke fant esken med ymse deler men etter litt leting i dag så dukket den opp å der lå det en org fra M5 ser brått mye bedre ut og passformen er spot on så det kommer seg. Bare få tak på noen sorte deksel til evt farge opp de grå jeg har så er faktisk interiøret ferdig Endret Mai 10, 2020 av liffi fxslin, danskiii og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 9, 2020 Share Skrevet Mai 9, 2020 Dette blir bra og Gud bedre hvor fin den ble innvendig etter bytte av interiør .😀 Ja du er vel den i Norge som har mest riggedeler til e34 . Du var lur og kjøpte mens det gikk an å få fatt på det .👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 Det ble en helt annen bil ja det ligger litt deler rundt her! Kjekt å ha litt men solgt en del nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2020 Liten "update" Parkerte hengeren men 535’n på hjemme her om dagen å sa til meg selv at NÅ er det for mye... M5’n og cabben står foran huset så er fult overalt. dette går ikke mer så jeg må bli kvitt litt samt få kjørt bort noe til lageret. Naboene her er sikkert fornøyd. men så klarer ikke jeg stå imot en god deal, eller en deal som jeg tror er god 🤔 så det ble en 740 i går... jeg har ikke tid eller plass til alt dette.. hjelp!! fxslin, viggo E34, Runey og 8 andre reagerte på dette 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2020 Share Skrevet Mai 27, 2020 Bygge større gårdsplass da vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2020 På 27.5.2020 den 19.23, Gabz skrev: Bygge større gårdsplass da vel..? Holder på 👹 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2020 har skjedd litt her siste dagene / uka. Tok en Langhelg i Ålesund hos @danskiii med guttungen. Klatrepark og bunker titting Grom Båten ble solgt på Torsdag.. trist men venter nytt familiemedlem så blir lite tid til større båt turer fremover, men har en skjærgårdsjeep jeg stress fikser nå i finværet så kommer oss på sjøen en dag 7’rn ble hentet i går, samt E28’n ble solgt til sønnen hans . hadde også M5’n på visning men ble kort prossess da jeg manglet del2 av toll papirer samt bilen ble tatt inn uten motor så må ordne opp litt der. Ny time om 3uker så satser på gull da:) Ampera, viggo E34, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2020 Fikk tatt en liten strekk på Konebilen i går. Er så mange F11 rundt her så må skille seg litt ut 👮🏻♂️ gjenstår bare 10mm spacer foran, justere den opp 2cm bak + stage 1 og eksos så er vel bilen ferdig. Jeg er strålende fornøyd men hu hjemme var ikke heeelt enig .. over 30 bla bla 2 barns foreldre... ikke 18år .. er bare noen av stikkordene jeg fikk med meg før jeg la meg 😊 Ampera, Runey, danskiii og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Meget pent dette Liffi .😀 Huff F serie er nais altså 😀 Turbo-HF og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 4 hours ago, liffi said: .. over 30 bla bla 2 barns foreldre... ikke 18år .. er bare noen av stikkordene jeg fikk med meg før jeg la meg 😊 Dette går over etter hvert Etterhvert så blir mindre reaksjoner, status er at så lenge "familie" bilene får være i fred. Så kan jeg gjøre hva jeg vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2020 10 timer siden, fxslin skrev: Dette går over etter hvert Etterhvert så blir mindre reaksjoner, status er at så lenge "familie" bilene får være i fred. Så kan jeg gjøre hva jeg vil... Altså, hu liker det nok litt innerst inne ( tror jeg ) hu elska jo E61 med hjul å litt senk selvom hu klaga litt på at den var litt for stiv 👹 nei hu får bare finne seg i det tenker jeg. sveigis og fxslin reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 Pleier damene å klage over at den er for stiv ? 🤷♂️ liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå