liffi Skrevet Juni 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2020 Skrot18 hentet å endelig borte Bimmerlorris og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2020 Fikk tatt en dag på Rudskogen. Mye trivelig folk å biler fikk lufta M5’n noen runder på familiekjøringa sammen med guttungen. Resulterte i sprukket radiator men den var vel på siste strekk uansett etter en dårlig lapping for 100år siden ser det ut til. fikk fylt på litt vann å holdt godt hjem:) Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 22, 2020 Share Skrevet Juni 22, 2020 Som vanlig alltid gøy å treffe deg Liffi og ikke minst takk for hjelpa,du er snill 😀👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2020 Finnes det noe medisin mot denne sykdommen?? Slaktes for motoren som "alle 540i" ble før så påtide noen tar ansvar igjen er påbegynt en gang men dårlig sveising av kanaler å relativt sliten bil stakkars. motoren ( som jeg håper funker ) skal i E28’n! Manuell kasse er også skaffet så håper å ha den klar til isen i vinter . komplett M sort skinn, såsi rustfrie fremskjermer, kanalskjørt, lykter, hele style 32 i 18" 8.5 & 9.5 er for salg oledra, Turbo-HF og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 28, 2020 Share Skrevet Juni 28, 2020 Føler dette er standarden for E34 i Norge nå for tiden 🤔😂 Pill råtten og avskiltet haha. Trist å se på egentlig. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2020 Ja det står mange slike her å der ! Denne er nok reddbar men så mye jobb å penger hiver ikke jeg i en gammal vogn lenger 😛 den interessen er litt borte kjenner jeg, selvom jeg var litt på tanken men Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 28, 2020 Share Skrevet Juni 28, 2020 8 minutter siden, liffi skrev: Ja det står mange slike her å der ! Denne er nok reddbar men så mye jobb å penger hiver ikke jeg i en gammal vogn lenger 😛 den interessen er litt borte kjenner jeg, selvom jeg var litt på tanken men Jepp. Den siste E34en jeg eide har stått avskiltet et eller annet sted i 2 år nå. 🤔 Haha du har vel reddet en del av de nå ja. Men fortsatt litt trist siden det er en 540i. Litt mer "spesiell" enn en 518i eller 520i liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 28, 2020 Share Skrevet Juni 28, 2020 Se her ja Liffi har vært på handletur igjen 😀😀. Her får du min støtte . Av og til må man innse at alt kan ikke berges .Noe må gi liv til andre prosjekter . Men for all del ,her jo gromme deler som er enten kjekke å selge eller kjekt å ha 😀. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 28, 2020 Share Skrevet Juni 28, 2020 🤦♂️😂 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2020 Liten men rask update klargjøring til Koed piknik i helgen! Haste bestilt no radiator å slange til M5’n men posten klarte jo å feilsende pakken med slange å div så måtte moddes litt men det gikk greit det. testur måtte til å da runda vi 270:) så var spoiler løs så måtte på med nye skiver og skralla forsvant selfølgelig baki luka! Etter mye knot så ga jeg opp å henta kutter’n! liten shine inne å ute så var man klar for tur:) Helg på tredvatn 🧉👍🏻 Bildene kan talenfor seg. der oppe fikk jeg overlevert en liten "pakke" av @danskiii og en kompis som kom kjørende fra Ålesund. Det skulle bli min Campingbil ( å lett prosjekt her hjemme ) M5 var mal hjemme og plank ble stabbla i bagasjen så jeg fikk snekrea opp en seng! Telt orket jeg ikke med denne ryggen 👮🏻♂️ lå helt fantastisk 👌🏻 Meeeeeeget vellykket å bra helg. Dette skal gjentas ble så noen rolige dager her hjemme med godt selskap å ja, det er en 520 med v8 og ordentlig kasse som skal godkjennes. "Alt" er 540i/6👍🏻 BjornarHS, Turbo-HF, danskiii og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 Fått handla deg kjekk bil der så denne til salgs i Ålesund. Samme selger som jeg handla 529 vogna med om jeg ikke tar feil. kos deg med V8 i E34, e ikke helt feil det :). liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2020 E28’n selges pga endring i bilparken!! 👀samme gjelder 520/40’n men tenker å Godkjenne den først. E28 535i Bimmers pris 60.000,- . https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=185636340 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2020 Dette gikk relativt raskt.. meget trist også å laste opp alt av deler å virkelig kjenne på at den er borte men jeg veit den får et godt hjem å vil komme på veien. får heller trøste meg bak rattet i denne her fremover Så går nok savnet over med tiden Daniel., BjornarHS, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 6, 2020 Forfatter Share Skrevet August 6, 2020 Par raske av "familiebilen" V2 Mortenej, sveigis, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 20, 2020 Forfatter Share Skrevet August 20, 2020 Litt syssel hjalp og få den ned litt. Rakk ikke eksos så får glede meg til den seansen! Bimmerlorris, danskiii, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå