danskiii Skrevet April 10, 2021 Share Skrevet April 10, 2021 Haha jeg vil også være med på sånne turer 😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2021 Forfatter Share Skrevet April 10, 2021 47 minutter siden, danskiii skrev: Haha jeg vil også være med på sånne turer 😅 Du får bli med nestegang. Ikke siste kuppet jeg skal finne i skogen Peak og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 11, 2021 Share Skrevet April 11, 2021 Heftig barnfind😳 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2021 Litt seint ute i år, men nytt familiemedlem her i fjor + rep av båt og alle andre prosjekter i huset / hage så 😂 litt luft i dekket og fyra på første! Så nå blir det bytting av litt deler så får man nyte den litt i sommer. Spent på hva som blir klart først, båt eller bil 😂 Pekka, Zeveren, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2021 Da var det endelig dagen for å rive ut det gamle baksetet og inn med nytt. Endelig er den hel inni Alcantara taktrekk på sikt så er den ferdig. Skal også få byttet midtkonsoll + hanskerom til skinn også med tiden. Skulebollen, Bimmerlorris, oledra og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 15, 2021 Share Skrevet Mai 15, 2021 Løøve it! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 Roadtrip med konebilen & venner Pekka, Peak, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 Lite "reisebrev" liten kjøretur med noen av gutta. Ble først en tur til Kvitfjell i en leilighet som tilhørte moren til en av gutta på Fredag. Så gikk turen til Trondheim på Lørdagen. godt utvalg med bensinslukere så M550’n sleit litt må jeg si. Spess mot Rs6’n med liten justering til 700++ så på veien ble det et lite pitstop.. ettersom bilen runda 140k er den innkjørt og klar👹 Rolig middag på kvelden før vi kjørte så mot Atlanterhavsveien på Søndag. så var det innsjekk på seilet Avreise til Trollstigen kl 05:00 søndag så Geiranger før vi kjørte hjem Ron Jeremy, sveigis, Werther og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Flott tur dette ,ikke minst for noen biler dette var .😊 Den blå x5en er det den du hadde? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 @sveigis stemmer. Kompis som tok over den strålende fornøyd han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Fantastisk å få med seg både Trollstigen og Geiranger med slike biler kommer virkelig til sin rett her (når vi ikke har autobahn å cruise på). Tenker de fikk kjent på hva svingete veier er. Og knalle heldig med været Blei øvelskjøring her i gården t/r Geiranger / Dalssnibba mandag, jentungen fikk kjent på både skyv i en "liten" 3l og ikke minst beherske plassering på smale svingete veier. Kjipt å være passasjer.... liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2021 Helt nydelig tur ja vi fikk kjørt litt! Var helt alene opp Trollstigen forutenom noen motorsyklister som ikke klarte og henge på lenger før vi begynte stigningen. fin tur å øvelseskjøre på det vel?! 👍🏻 Skal ikke skimse av "små" 3 litere. Er jo kun 3 ish liter jeg har i bilene mine Var på dalssnibba vi også. Litt mer skyer å litt tåke men gikk ble greit. Mortenej og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2021 Da kom endelig mattene er ikke org matter men å finne det er ikke lett, men så er ikke dette org bil heller 👹 dette løfter nok bilen. Sakte men sikkert så kommer det seg inni her danskiii, Zeveren og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 Dette blir så bra Liffi .😊 Sånne matter er knalltøft ,nei denne misunner jeg deg helt klart . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2021 Da er bilen klar for ny brukt kasse ⚠️ Håper den er bra, for nå gleder jeg meg til og kjøre denne igjen. Skulle hatt den litt lavere foran for utseende men da blir den leppa så lav.. eller så må jeg få hevet den mer bak. Bimmerlorris, KKME30 og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå