liffi Skrevet September 12, 2021 Forfatter Share Skrevet September 12, 2021 Nja, får vel stå her litt til vel 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 18, 2021 Forfatter Share Skrevet September 18, 2021 Liten update da. Konebilen er solgt og I3 er bestilt. 🥸 skulle egentlig bestille i4M50, men var ganske lang leverings tid fra jeg får sett bilen å prøvekjørt til den faktisk kommer pga mye forhåndsbestillinger. Utstyr var vel også noe tvil på pga micro chipp mangel greier så bestemte meg for å vente til sommer og se hva nytt som kommer eller bestille da. siste vask av bilen var noe kjipt men .. Som sikkert flere har sett så ble det hentet inn en bil her for @danskiii følg med på hans tråd der så har min Fetter @Robkill kjøpt seg ny bruksbil utrolig morsom bil. Overasket over den ja.. Søstra mi og mor sin 7 serier er innom noen dager for litt små mekk. Luftet den ene og sjekke strømtyv på den andre. Alpin18’n fikk også prøvd seg i dag med 4 unger i. Bursdags tur med kino og pizza så da måtte jeg og fler steppe opp med 13 unger på tur. Eneste bilen jeg har nå så den får bare brukes 😂🙄 parkerte så langt nede jeg kom! danskiii, Ampera, Pekka og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 23, 2021 Forfatter Share Skrevet September 23, 2021 Midlertidlig barnevogn frakter 🤓 Marius2002, Lars89, Zeveren og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 25, 2021 Forfatter Share Skrevet September 25, 2021 Fikk rigga opp tralla i dag å tatt første "familieturen" til Skedsmokorset til no bursdagsgreier 🤘🏻 Rolig forbruk med blanda Høyre fot tur/ retur men for det meste motorvei 🥸 E.C., papertiger, Ingvaldsen og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 Du får vel gullkort hos Circle K nå! 😁 danskiii og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 Nydelig og se flere som har litt forbruk😍😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 25, 2021 Forfatter Share Skrevet September 25, 2021 Den skal få lov å drikke! Dette er bare morro men roer seg vel litt med tiden da det er frøkna som skal bruke denne mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 26, 2021 Share Skrevet September 26, 2021 Sikkert dumt spurt, men har du fortsatt E34 M5'n, som tråden startet med? Står på vent evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 26, 2021 Forfatter Share Skrevet September 26, 2021 Den står på lageret ble satt litt til side etter stasjonsvogna kom. Litt usikkert hva planen med den blir da planen aldri var å fikse den opp men kose meg med den. Tenker å få skilt på den kanskje til neste år men må se litt hva jeg får tid til.. har så mye annet å styre med samt unge nr 3 er her i desember så 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2021 Nå har den stått i noen uker uten og bli brukt i vent på litt finere vær så man kan kjøre til lageret på tørre veier. meldt opphold over helgen så da pakkes den bort planen var siste turen i morgen med Koed men er en vibrasjon i bilen ( bytta hardy men er der fremdeles ) så da får man se på det senere. Så barnevogn frakter’n får Bryne seg på tur da så fikk seg en grov avspyling i stad. Marius2002, Pekka, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 Da var siste vasken tatt og bilen kjørt på lageret. fikk løftet på trekket på M5’n å jaggu så den like "fin" ut så da var det bare og få henta inn en graver med den økonomiske X5’n … planen nå er grunnarbeid for bygging av garasje neste år bare vente på noe søknader og drit så får pusle litt frem til det. E.C., Bimmerlorris og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 M5 er ikke den brukt i år Liffi ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 Nei Jan den har bare stått! Får se om jeg tar den ut neste år. Savner s38 lyden på rødsona sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 11 minutter siden, liffi skrev: Savner s38 lyden på rødsona Det skjønner jeg meget godt . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Oktober 18, 2021 Share Skrevet Oktober 18, 2021 Herlige E34 der ja. Og garasje blir bra. Får plass til M5n hjemme så det blir lettere å ta den ut? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå