Ingvaldsen Skrevet November 16, 2019 Forfatter Share Skrevet November 16, 2019 Prøve noe nytt da, men om det blir placeboeffekt eller ikke er jeg spent på 🤔 En boks(300ml) per 2000km og den koster 99kr per stk Daniel., Diiesel, ChrisP og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 17, 2019 Share Skrevet November 17, 2019 Ganske perfekt stuk på denne nå Facelift E39 touring med M-sport og M-par er en helt fantastisk kombo. And-reas og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 19, 2019 Share Skrevet November 19, 2019 Her er en tråd jeg ikke har fått med meg, men har nå lest igjennom hele og er imponert over ditt engasjement rundt E39 og mange gode oppgraderinger! Spennende lesing og merkelig nok har jeg nå 4-5 faner oppe fra mobile24 på E39 fra tyskland. Fikk voldsomt lyst på en godt utstyrt 540 eller en M5 av å lese her Ingvaldsen og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 19, 2019 Forfatter Share Skrevet November 19, 2019 På 17.11.2019 den 14.59, Gabz skrev: Ganske perfekt stuk på denne nå Facelift E39 touring med M-sport og M-par er en helt fantastisk kombo. jotakk, føler selv at jeg ser litt lys i tunellen med bilen snart... det har blitt en god del timer og antall kroner som e brukt på bilen nå blir en liten opprensk av det tekniske i jula så da bør den være god teknisk stand en stund fremover. Da er det kun 19" hartge E design som mangler, synd de er umulig å få tak i til nogenlunde pris her i norge så jeg håper jeg finner et sett når jeg skal nedover kontinentet neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 19, 2019 Forfatter Share Skrevet November 19, 2019 46 minutter siden, Carlsius skrev: Her er en tråd jeg ikke har fått med meg, men har nå lest igjennom hele og er imponert over ditt engasjement rundt E39 og mange gode oppgraderinger! Spennende lesing og merkelig nok har jeg nå 4-5 faner oppe fra mobile24 på E39 fra tyskland. Fikk voldsomt lyst på en godt utstyrt 540 eller en M5 av å lese her takk for fine ord ! har selv konstant oppe 5-10 faner med mobile annonser, men det er av div 530dat da det ikke lønner seg på noen måte å ta inn m5 fra kontinentet selv med nye regler med mindre du har flaks eller gode kontakter. ihvertfall nå som markedet for m5 er veldig dårlige å prisene er rekordlave, var på tanken av å selge m5'n men det var null respons selv om jeg hadde ute den billigste orginale facelift m5'en på finn i 2-3 finnperioder. så den blir stående på lagring fram til jeg har tid til å få den 150% teknisk stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2019 Hva er det som er på tur her da tro 🤔 like spent selv på hva som kommer mtp hvor det kommer fra🤪 Hadde håpet det skulle bli julegave til meg selv men ser ut til at det må vente til nyåret Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2019 Share Skrevet Desember 13, 2019 Må være noe fancy sjeldent utstyr eller noe felger? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 13, 2019 Share Skrevet Desember 13, 2019 ...eller ny kjærring 🙄😦 nei jostein, sånn teasing er for folk som ikke kjøper gromme nok deler og de der er vell innafor Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2019 er like spent sjøl på hva som dukker opp så avsløring får vente til jeg ser hva som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Desember 16, 2019 Share Skrevet Desember 16, 2019 Kongen av e39 du! Avslør ka som kjem i posten noda før æ jær det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 17, 2019 Share Skrevet Desember 17, 2019 Ikke noe mer spennende en ecu'en til webastoen som har vært på rep.. 🤣 Forstår ikke hva du hauser opp steminga sånn for noe sånt.. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2019 48 minutter siden, Alpejohn skrev: Ikke noe mer spennende en ecu'en til webastoen som har vært på rep.. 🤣 Forstår ikke hva du hauser opp steminga sånn for noe sånt.. 😜 Du skulle holde kjeft du 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 17, 2019 Share Skrevet Desember 17, 2019 11 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Du skulle holde kjeft du 😂 Det har jeg ikke hørt noe om.. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 17, 2019 Share Skrevet Desember 17, 2019 (endret) lage so mykje styr for led angeleyes 🙄🤣 Endret Desember 17, 2019 av hsd sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2019 Var nå ei stor pakke for noen ledpærer... eller var det egentlig ledpærer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå