Otis Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Nei. Specified er det du skal ha, mens actual er det den faktisk har. Når specified står til 0 så er jo actual korrekt med også 0. Hadde du motor i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 1 minutt siden, Otis skrev: Nei. Specified er det du skal ha, mens actual er det den faktisk har. Når specified står til 0 så er jo actual korrekt med også 0. Hadde du motor i gang? prøvde å starte ja og verdiene var fortsatt null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Da kan ikke ditt apparat lese disse verdiene tydeligvis. Specified skal endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 Har nå testet med bavarianscanner og da kommer det ingen nye feilkoder men på railtrykket ligger det på 20 bar når jeg slår på tenninga, 90 når jeg prøver å starte og 20 igjen etter et forsøk å plutslig uten å gjøre noe som helst gikk trykket opp til 80bar uten å gjør noe... så mistenker railtrykksensor, kan den fjuske ell er den enten defekt eller i funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Evt dysetull da? Kan jo være verdt å sjekke retur på dysene, f. Eks med engangs sprøyter å slangebit mellom dyse å sprøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 8 minutter siden, viggo E34 skrev: Evt dysetull da? Kan jo være verdt å sjekke retur på dysene, f. Eks med engangs sprøyter å slangebit mellom dyse å sprøyte. Har tenkt tanken, men trykke skal jo ikke plutslig gå opp etter jeg prøvde å starte den å den skulle vell heller ikke hatt 20bar før jeg prøvde så jeg har fått lånt en railtrykksensor jeg skal teste viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 Var selvsagt ikke lik sensor på e39 som på e46 204hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Det er jo ikke så rart da.. du holder en trykkregulator, og ønsker å bytte en trykksensor. Kun Alpina har den trykksensoren du er etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 8 minutter siden, TRF skrev: Det er jo ikke så rart da.. du holder en trykkregulator, og ønsker å bytte en trykksensor. Kun Alpina har den trykksensoren du er etter. Aha, flaks alpina sin var 1000kr billigere da... er det god mok grunn å bestille ny sensor når det såpass rare verdier på livedata? Eller bør jeg sjekke noe annet først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Nja. For å kunne konkludere med det måtte jeg sett nøyere på den. Du er jo helt i nedre sjikt for hva den kan måle. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2018 Vist ingen har noen innspill om noe annet jeg kunne sjekket først så tar jeg å bestiller ny sensor fra alpina ikvell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2018 (endret) Søndag solgte jeg 535’n, litt trist men gikk bra siden bileie neste gikk i pluss billigste bileie jeg har hatt etter 17k km på 3 måneder så nå blir det spennende å se hva jeg kjøper som bruksbil idag ble også høytrykkssensoren sendt fra koed, får håpe den starter nå.. bilde fra siste vasken før sakg Endret Mars 14, 2018 av Ingvaldsen hsd og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2018 (endret) Igår kjøpte jeg e39 nummer to som er perfekte bruksbilen, original velholdt bil som aldri har vært senket eller ungdomskjørt. må innrømme jeg har litt e39 dilla har ingen bilder av bilen og satte den rett på lakk igår for å bli kvitt noen kosmetiske feil, men her er utstyrslista: VIN WBADP81010GW47697 Type CodeDP81 E Series E39 (2) Series 5 Type TOUR Model 530D (EUR) Steering LL Doors 5 Engine M57 Displacement 3.00 Power 142 Drive HECK Transmission AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. Date2003-02-21 Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package S202A Steptronic S210A Dynamic stability control S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S220A Self-levelling suspension S227A Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl. S249A Multifunction f steering wheel S320A Deleted, model lettering S339A Shadow-Line S386A Roof railing S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S434A Interior surface aluminium S441A Smoker package S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S459A Seat adjustment, electric, with memory S470A Isofix-System S473A Armrest front S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S500A Headl.washer system/intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometre speedo S555A On-board computer V with remote control S601A TV function S609A Navigation system Professional S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD changer for 6 CDs S694A Provisions for BMW 6 CD changer S710A M Sports steering wheel, multifunction S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S785A White direction indicator lights S788A BMW LA wheel, Individual S818A Battery master switch S851A Language version German S863A Dealer List Europe S879A On-board literature, German S915A Dummy-SALAPA S970A Business Package Endret Mars 18, 2018 av Ingvaldsen BjornarHS og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2018 Nybilen hadde dessverre depolykter og manglet spydet i mfangeren.. så da ble det kjøpt inn hella lykter med bixenon og nye glass, skvettlapper må den ha og kjøpte spydet nytt å lakket det selv, skal ikke være biltema koppholdere på e39 i mitt eie... hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Nice! Det krysset gjør utrolig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå