Gå til innhold

Ingvaldsen's e39 530dat og 740D !


Ingvaldsen
 Share

Anbefalte innlegg

På 30.11.2020 den 23.36, laffe skrev:

Gratulere med flott hus!

Første oppgradering i det huset bør være løftebukker i garasjen, og en åpning i stuegulvet slik at man kan få bilen opp i stua når man skal skru eller bare trenger en ekstra god plass å slappe av:)

 

 

tanken, men i praksis så ville det vært et mareritt.... når jeg har rygget inn 530'n er det ikke mer klaring en det bør være for å få igjen porten :P

 

med tiden kommer det nok en garasje på 70-100 kvadrat, men det haster ikke så voldsomt nå som jeg ivertfall får en bil under tak.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tony Soprano skrev:

Virkelig ett flott hus ser att du har deler ute med takoverbygg og solide piper avslører flotte ildsted ? Kjekt med mye glass 🔝

ja her er det intet problem å holde fin temperatur uansett vær, her er både gammeldags åpen peis, nytypen jøtul og mulighet for en jøtul til.... i tillegg er det vannbåren varme, varmepumpe og vedfyr. 

kan sikkert komme tilbake igjen med noen bilder ute/inne rundt juletider, per idag er det bare et rot med provisoriske løsninger da jeg går å venter på diverse møbler og annet husfyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2020 den 21.43, Bimmerlorris skrev:

Faen så fin M5 😍 Var vel ikke smertefritt å la noe sånt gå vel ? 🤷‍♂️

Vell, etter turen til eu så grublet jeg hardt på å trekke den fra salg... men det ser ikke slik ut nå, er ikke lengre eier av en M bil
EE0F8D3B-7074-4F7D-8FE6-6D128AED1EF5.thumb.jpeg.dc1cf7199307d0429c46ff29a051a2a7.jpeg

 

så får vi se hva som kommer på nyåret🤠

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var du kvitt den og tenker det er med blandede følelser ja.

Men om du er som meg og først bestemt deg for å selge ,kan man ikke bli kvitt tingene fort nok .

Trøsten her er jo at du bortsett mangler noen hk,så har du jo fremdeles en kjempeflott E39 som du kan bruke med god samvittighet .

Ps bøs biltralle ja 😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Jeg tipper at det kommer inn en 1 serie med 50d motor. :) 

Gratulerer og kondolerer med salget!

Jotakk😅

eneste jeg nedgradere fra 5 serie til er  f80 m3 eller til nød alpina d3...alt annet blir rett å slett for simpelt for meg.

men en 5 Eller 7 serie med m50d motorisering står høyt i kurs, blir liksom aldri vant til å fylle bensin så tviler det blir noe f80.

 

1 time siden, sveigis skrev:

Ja da var du kvitt den og tenker det er med blandede følelser ja.

Men om du er som meg og først bestemt deg for å selge ,kan man ikke bli kvitt tingene fort nok .

Trøsten her er jo at du bortsett mangler noen hk,så har du jo fremdeles en kjempeflott E39 som du kan bruke med god samvittighet .

Ps bøs biltralle ja 😎😎

e39 m5 ser ikke ut til å stige noe i pris enda så har nok sjansen til å få tak i en igjen om jeg skulle få lyst.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina D3 uten tvil. :D Jeg sikler så fælt etter en slik selv, får de under 600k utlandet for en F31 LCI nå om dagen, ellers kan du faktisk få en B3 også for en drøy 50 000-lapp i tillegg. ;-) Eller B3S som er bygget på B58 i stedet for N54(N55, usikker på hvilken), men til ca 130k høyere i pris.. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, fupsaker skrev:

Alpina D3 uten tvil. :D Jeg sikler så fælt etter en slik selv, får de under 600k utlandet for en F31 LCI nå om dagen, ellers kan du faktisk få en B3 også for en drøy 50 000-lapp i tillegg. ;-) Eller B3S som er bygget på B58 i stedet for N54(N55, usikker på hvilken), men til ca 130k høyere i pris.. 😛 

DENNE kunne jeg absolutt vurdert, mulig dette er en pre lci ? Synd alt utenom f8x har feil inpress så jeg ikke for brukt hartge hjula med feite dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

DENNE kunne jeg absolutt vurdert, mulig dette er en pre lci ? Synd alt utenom f8x har feil inpress så jeg ikke for brukt hartge hjula med feite dekk..

Det er pre LCI, dessverre. Den er priset veldig høyt. Ligger en titansølv ute nå, 2017 og LCI: Alpina D3 | FINN.no. Ellers har du jo bilen fra Solheim som har ligget ute ett års tid. Nydelig bil, riktig utstyrt, men mye dyrere enn disse andre. Finnes noen gode alternativ på mobilde.de også, men jeg skal forsøke å finne tilbake til en nederlandsk side jeg spanet på i våres. Lå flere der som ikke fantes på mobile. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fupsaker skrev:

Det er pre LCI, dessverre. Den er priset veldig høyt. Ligger en titansølv ute nå, 2017 og LCI: Alpina D3 | FINN.no. Ellers har du jo bilen fra Solheim som har ligget ute ett års tid. Nydelig bil, riktig utstyrt, men mye dyrere enn disse andre. Finnes noen gode alternativ på mobilde.de også, men jeg skal forsøke å finne tilbake til en nederlandsk side jeg spanet på i våres. Lå flere der som ikke fantes på mobile. :) 

Se derja, uaktuelt med bil uten fullskinn og individual interiør uansett hvilken bil det blir.

 

du tenker sikkert på markplatz.nl ? Tviler på import av så dyr bil da det blir trasig med finans, kan alltids bruke en importør men de driver jo heller ikke dugnad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ingvaldsen changed the title to Ingvaldsen's e39 530dat og 740D !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...