Fahad Skrevet Mars 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2018 21 minutter siden, macrorain skrev: BMS? Misunnelig, ingen som lager kit til min bil. Er det ikke lov å ha hybrid og være råner samtidig liksom! Stemmer 😊 Gleder meg til skikkelig turbolyd nå. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 Fikk satt på luftfilter kit og iPE eksos i dag. Valgte å ikke montere ledningsnett og fjernkontroll som styrer spjellene fordi jeg uansett kommer til å kjøre med de oppe hele tiden 😊 Veldig fornøyd med lyden nå! ///M-ini95, BimmerFan!, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 8, 2018 Share Skrevet April 8, 2018 Lydklipp Litt misunnelig på eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 18 minutter siden, Frode D skrev: Lydklipp Litt misunnelig på eksosen... Lydklipp må jeg få til! Kommer på insta 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 8, 2018 Share Skrevet April 8, 2018 (endret) Så jo ganske heftig ut. Interessant design på potta bakerst. Hva skjer inni der tro? Også ønsker vi oss selvsagt lydklipp ja EDIT: Sjekket ut noen youtubeklipp, det hørtes jo helt sjukehus ut. 122dB? Blir populær i nabolaget når du kommer hjem på kveldstid med det der Endret April 8, 2018 av macrorain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 (endret) 1 time siden, macrorain skrev: Så jo ganske heftig ut. Interessant design på potta bakerst. Hva skjer inni der tro? Også ønsker vi oss selvsagt lydklipp ja EDIT: Sjekket ut noen youtubeklipp, det hørtes jo helt sjukehus ut. 122dB? Blir populær i nabolaget når du kommer hjem på kveldstid med det der 106dB med spjellene lukket og 122dB med spjellene åpne 😮 Den har også en vektreduksjon på 40%, og det var merket vi ganske godt når vi skulle av med den standarde eksosen. På noen av de YouTube videoene har de også satt på catless downpipes. Det blir litt for voldsomt synes jeg.. kan fort bli litt for mye lyd. Endret April 8, 2018 av Fahad macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 8, 2018 Share Skrevet April 8, 2018 Sjekket lydklipp på YouTube - dette ble nok bra ja! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 54 minutter siden, Walkabout skrev: Sjekket lydklipp på YouTube - dette ble nok bra ja! Si ifra neste gang du er i Oslo 🙂 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Rått! Gleder meg til lydklipp Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Stemmer for lydklipp!!! Ser helt rått ut det anlegget. Mulig jeg er litt barnslig, men jeg synes lyd forsatt er en meget viktig del av kjøreopplevelsen Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Fantastisk ♥♥ Var inn og hørte på yt på lyd av tilsvarende og rått. Du gjorde det riktig .Hadde tatt og kastet den fjernkontrollen pokker i vold og gjort som deg.:). Håper på å treffe deg i sommer sånn at jeg får se og høre bilen . Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 10, 2018 Forfatter Share Skrevet April 10, 2018 13 timer siden, fxslin skrev: Stemmer for lydklipp!!! Ser helt rått ut det anlegget. Mulig jeg er litt barnslig, men jeg synes lyd forsatt er en meget viktig del av kjøreopplevelsen Da er vi to like barnslige 😂 Helt enig, lyd er veldig når der gjelder kjøreopplevelse. 9 minutter siden, sveigis skrev: Fantastisk ♥♥ Var inn og hørte på yt på lyd av tilsvarende og rått. Du gjorde det riktig .Hadde tatt og kastet den fjernkontrollen pokker i vold og gjort som deg.:). Håper på å treffe deg i sommer sånn at jeg får se og høre bilen . Takk for det 🙂 Regner med å se deg på vårmønstringen 6 mai ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Ja ,har veldig lyst til det Fahad og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 11, 2018 Forfatter Share Skrevet April 11, 2018 (endret) 20180408_174213_2_1_1.mp4 Lydklipp Endret April 11, 2018 av Fahad tennbrikket, fupsaker, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Fett! Opptaket vrenger litt underveis tror jeg? Men høres kult ut. Kunne vært artig å høre på ren tomgang også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå