fupsaker Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 27 minutter siden, Fahad skrev: Ja de fleste eller alle som jeg har sett kjører med M Performance. 19 000,- for M Performance med 20% rabatt 😁 Tror 3D sin koster et par tusenlapper mindre Siden passformen antakelig er like bra på begge, må det bli opp til deg og ikke oss. Men M Performance gir deg samtidig splittere i karbon? Eller kommer de i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Likte M-performance leppen best, synes den fulgte linjene til frontfangeren bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 2 hours ago, fupsaker said: Siden passformen antakelig er like bra på begge, må det bli opp til deg og ikke oss. Men M Performance gir deg samtidig splittere i karbon? Eller kommer de i tillegg? De følger med. Tror det blir M Performance 2 hours ago, Gabz said: Likte M-performance leppen best, synes den fulgte linjene til frontfangeren bra Tror det blir den. Må bare prøve å prute ned prisen så mye jeg kan Gorg og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Blir nok bra! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Ingen av de Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 10 minutter siden, StigJ skrev: Ingen av de 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Det blir så bra det Så på bilen din på vårmønstringen, kjempe fin i hvit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 16 minutter siden, ahj skrev: Det blir så bra det Så på bilen din på vårmønstringen, kjempe fin i hvit!! Takk for det Ja den kler hvit farge med kabontak Marius2002 og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Ville gått for leppa fra LightWeight, den er en del rimeligere enn 3D sin. M Performance har jo alle, pluss at den er fryktelig dyr StigJ, macrorain, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Enig med @Walkabout Der beholdes leppetingene i fangeren hvite og helheten er mye mer riktig, noe Performancelippa roter til (i mine øyne). I alle fall når det er så store fargekontraster. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 6 timer siden, Walkabout skrev: Ville gått for leppa fra LightWeight, den er en del rimeligere enn 3D sin. M Performance har jo alle, pluss at den er fryktelig dyr 4 timer siden, StigJ skrev: Enig med @Walkabout Der beholdes leppetingene i fangeren hvite og helheten er mye mer riktig, noe Performancelippa roter til (i mine øyne). I alle fall når det er så store fargekontraster. Den er fin, men den blir litt spinkel på en så stor og kraftig frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Kjør på med M-Performance. 3D leppa så ut til å være noe bredere en selve fangeren, og det ser snodig ut i mine øyne. Dette med at ''alle'' har det ser jeg ikke problemet i, da det er langt ifra alle som i det heletatt eier en M4. Det er din bil, så om det er flere som har lignende greier så burde ikke det spille så forferdelig stor rolle? Så lenge du selv blir fornøyd! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 Rått! Grattis med ny bil, Fahad Jeg syns Performance leppa kler bilen godt, syns BMW har gjort en god jobb når det kommer til Performance delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2017 39 minutter siden, Dal-z skrev: Rått! Grattis med ny bil, Fahad Jeg syns Performance leppa kler bilen godt, syns BMW har gjort en god jobb når det kommer til Performance delene. Tusen takk, Dal-z 😀 Bilen din var faktisk en av grunnene til at jeg også fikk lyst på en M bil. Ja det synes jeg også 👍 Hentet den på fredag, og regner med at den blir montert i morgen Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 (endret) Synes begge var fine og vanskelige å velge imellom. Sorry at det ble lite bidrag fra meg på dette her:-) Godt å se at du er igang med litt mods! Endret Mai 14, 2017 av fxslin Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå