Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 8.5.2017 den 6.40, Fahad skrev:

Ja de fleste eller alle som jeg har sett kjører med M Performance. 19 000,- for M Performance med 20% rabatt 😁 Tror 3D sin koster et par tusenlapper mindre 

Expand  

Siden passformen antakelig er like bra på begge, må det bli opp til deg og ikke oss. :P Men M Performance gir deg samtidig splittere i karbon? Eller kommer de i tillegg?

Skrevet
  På 8.5.2017 den 7.06, fupsaker skrev:

Siden passformen antakelig er like bra på begge, må det bli opp til deg og ikke oss. :P Men M Performance gir deg samtidig splittere i karbon? Eller kommer de i tillegg?

Expand  

De følger med. Tror det blir M Performance 

På 8.5.2017 den 7.29, Gabz skrev:

Likte M-performance leppen best, synes den fulgte linjene til frontfangeren bra :)

Expand  

Tror det blir den. Må bare prøve å prute ned prisen så mye jeg kan 

Skrevet

Enig med @Walkabout Der beholdes leppetingene i fangeren hvite og helheten er mye mer riktig, noe Performancelippa roter til (i mine øyne). I alle fall når det er så store fargekontraster. 

Skrevet
  På 8.5.2017 den 9.11, Walkabout skrev:

Ville gått for leppa fra LightWeight, den er en del rimeligere enn 3D sin. M Performance har jo alle, pluss at den er fryktelig dyr :) 

lw front.jpg

lw in motion.jpg

Expand  

På 8.5.2017 den 10.37, StigJ skrev:

Enig med @Walkabout Der beholdes leppetingene i fangeren hvite og helheten er mye mer riktig, noe Performancelippa roter til (i mine øyne). I alle fall når det er så store fargekontraster. 

Expand  

Den er fin, men den blir litt spinkel på en så stor og kraftig frontfanger

Skrevet

Kjør på med M-Performance. 3D leppa så ut til å være noe bredere en selve fangeren, og det ser snodig ut i mine øyne.

Dette med at ''alle'' har det ser jeg ikke problemet i, da det er langt ifra alle som i det heletatt eier en M4. Det er din bil, så om det er flere som har lignende greier så burde ikke det spille så forferdelig stor rolle? :) Så lenge du selv blir fornøyd! :D 

Skrevet

Rått! Grattis med ny bil, Fahad :)

Jeg syns Performance leppa kler bilen godt, syns BMW har gjort en god jobb når det kommer til Performance delene. 

Skrevet
  På 14.5.2017 den 19.31, Dal-z skrev:

Rått! Grattis med ny bil, Fahad :)

Jeg syns Performance leppa kler bilen godt, syns BMW har gjort en god jobb når det kommer til Performance delene. 

Expand  

Tusen takk, Dal-z 😀 Bilen din var faktisk en av grunnene til at jeg også fikk lyst på en M bil. Ja det synes jeg også 👍 Hentet den på fredag, og regner med at den blir montert i morgen 

Skrevet (endret)

Synes begge var fine og vanskelige å velge imellom.  Sorry at det ble lite bidrag fra meg på dette her:-)

Godt å se at du er igang med litt mods!

Endret av fxslin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...