RF91 Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 1 time siden, Frode D skrev: Noen ganger blir man tom for ord, @Gorg 😍 Men til gjengjeld så blir ein fylt opp med misunnelse 😅 Frode D og Gorg reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Blitt skamrå den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 12, 2018 Forfatter Share Skrevet November 12, 2018 18 timer siden, Enes Yakici skrev: Blitt skamrå den bilen din! Takk for det 😁 - Har fått vasket bilen grundig og satt den i garasjen med Style 437. Glemte å ta bilde når den var parkert men tok et lite et av vask av hjulhus. I samme slengen prøvde jeg litt hjul på bilen. Designer, Conquest, mslello og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 13, 2018 Share Skrevet November 13, 2018 Litt av et utvalg du har! 😁 Alle var meget flotte, men er fortsatt mest svak for Futura. Hvert fall med den lekre fargen de har. Blir uansett ikke feii valg, når neste sesong kommer. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 13, 2018 Share Skrevet November 13, 2018 Futuraene er vel de mesy gjennomførte men jeg har alltids en ting for RS 2... Lurer på hvordan dem i cognac farge og sorte bolter/senterbolt hadde sett ut.. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 13, 2018 Share Skrevet November 13, 2018 Alle hjulene over her er over gjennomsnittet gromt. Jeg har alltid vært mest svak for Hartgene, men her må jeg være ærlig og si at RS2ene gruser de alle i mine øyne. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 14, 2018 Forfatter Share Skrevet November 14, 2018 14 timer siden, Thundercoil skrev: Litt av et utvalg du har! 😁 Alle var meget flotte, men er fortsatt mest svak for Futura. Hvert fall med den lekre fargen de har. Blir uansett ikke feii valg, når neste sesong kommer. 😊 Det kommer seg 😊 Fargen er kul, men jeg føler meg litt ferdig med fargen 🤔 14 timer siden, danskiii skrev: Futuraene er vel de mesy gjennomførte men jeg har alltids en ting for RS 2... Lurer på hvordan dem i cognac farge og sorte bolter/senterbolt hadde sett ut.. 🤔 Da tror jeg hele hjulet inkludert kromkanten burde lakkes cognac-farge. Syns de fort ser billig ut med andre farger enn sølv/grå. 10 timer siden, StigJ skrev: Alle hjulene over her er over gjennomsnittet gromt. Jeg har alltid vært mest svak for Hartgene, men her må jeg være ærlig og si at RS2ene gruser de alle i mine øyne. Takk. RS2 er meget gromt, men det er noe med Hartge 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2019 Share Skrevet Januar 6, 2019 Lenge siden update her 🤔? Skumma meg igjennom hele tråden nå, hærlig bygg😊 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2019 21 timer siden, Skulebollen skrev: Lenge siden update her 🤔? Skumma meg igjennom hele tråden nå, hærlig bygg😊 Takk for det. Dabber litt av her da det er lite respons mange av gangene jeg legger ut noe. Mye lettere med instagram da Men litt har da skjedd Mathiseen, Erlandhaugen, lagunilla og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 7, 2019 Share Skrevet Januar 7, 2019 Helt usaklig kul, ser skikkelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 7, 2019 Share Skrevet Januar 7, 2019 Får vi bilde i kjørehøyde 😁? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 7, 2019 Share Skrevet Januar 7, 2019 (endret) Hvor breie ble felger og dekk på det siste BBS settet ditt? Endret Januar 7, 2019 av E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 7, 2019 Share Skrevet Januar 7, 2019 (endret) Kanskje eg (eller andre) har spurt før, men blir denne juvelen å sjå på E30Meet til sommaren? 🙂 Endret Januar 7, 2019 av RF91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 Jeg tipper Lotto og ringer deg snarest ,når jeg vinner Frode 😀😀. En av de råeste bilene jeg vet om . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2019 17 timer siden, sandersander skrev: Helt usaklig kul, ser skikkelig bra ut! Takk! 15 timer siden, Skulebollen skrev: Får vi bilde i kjørehøyde 😁? Jada, masa. 14 timer siden, E.H.D skrev: Hvor breie ble felger og dekk på det siste BBS settet ditt? De er 10x19" et16 (et6 med spacer) 235/35 og 11,5x19" et35 285/30 Skulle egentlig ha 245 eller 255 foran, men pga spaceren så er det ikke plass til det. 13 timer siden, RF91 skrev: Kanskje eg (eller andre) har spurt før, men blir denne juvelen å sjå på E30Meet til sommaren? 🙂 Håper på å få tatt turen til E30meet i pr Men er ikke helt bestemt enda. 5 timer siden, sveigis skrev: Jeg tipper Lotto og ringer deg snarest ,når jeg vinner Frode 😀😀. En av de råeste bilene jeg vet om . Haha, den er ikke til salgs uansett. Tusen takk! sveigis, Designer, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå