MagnusLie Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Nærmer seg nå - er sykt spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 1 time siden, papertiger skrev: Er det en spesiell grunn til at du har valgt H&R foran ACS etc? Ikke det at jeg har noen preferanser selv, men hadde vært greit å høre om det har med høyde, komfort, pris etc. å gjøre Ja, ACS senker for lite. Og har tidligere hatt H&R med positive erfaringer. 53 minutter siden, Magnus Lie skrev: Nærmer seg nå - er sykt spent Ja. Avreise imorgen og henting på torsdag. Marius2002, papertiger, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Få være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 2 timer siden, StigJ skrev: Få være med? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 God tur! Husk å ta et bilde eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 17 minutter siden, Orjan skrev: God tur! Husk å ta et bilde eller 2 trur ikke det blir noe problem xD Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 20 timer siden, Orjan skrev: God tur! Husk å ta et bilde eller 2 Takker! Har tatt litt bilder idag på museet og på Welt, lager nok et sammendrag når jeg kommer hjem. - Det formelle ble unnagjort idag, og jeg fikk nøkkelringen med valgfri inngravering. Valgte etternavn selv om jeg så andre hadde modelltype. Imorgen skjer det Haug, fxslin, S. Gunstad og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 Da var bilen hentet på Welt. Sykeste opplevelsen når det kommer til kjøp av bil. og bilen er helt syk! Fremme i Wien nå. Poster litt på instagram underveis for de som har det. @ frodedale Lager et lite reisebrev når jeg er hjemme igjen på søndag. Knoett, HenrikSolberg, ogee1 og 34 andre reagerte på dette 37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Majestetisk sammensetning frode! Hipp hipp! 20" på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 åh så gromt Frode! gratulerer så mye nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Helt nydelig! Ta vare på deg selv hjemover. Ellers har jeg fri man-fre neste uke, så bare å gi et pip om du vil ha bilder. Det tjener jeg PR på, så er gratis. Haha. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Dette ser forbanna bra ut. Gleder meg til visning og kaffi i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Så utrolig bra ut! God tur hjem og håper jeg ser denne her i Bergen før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Så rått! Gratulerer med ny bil, og god tur hjemover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 Hjemme idag, det ble 1195km til parkering så ruten stemte meget bra! Rekker akkuratt 2000km ved levering til Jæger imorgen. Helt fantastisk bil! Skal skrive et reisebrev en av de følgende dagene. On 17.8.2017 at 16.46, danskiii skrev: Majestetisk sammensetning frode! Hipp hipp! 20" på? Var helt sykt med privat rom for levering! On 17.8.2017 at 17.14, Freakshow skrev: åh så gromt Frode! gratulerer så mye nok en gang! Takker! On 17.8.2017 at 18.48, Thundercoil skrev: Helt nydelig! Ta vare på deg selv hjemover. Ellers har jeg fri man-fre neste uke, så bare å gi et pip om du vil ha bilder. Det tjener jeg PR på, så er gratis. Haha. Får se når jeg får igjen bilen fra service. On 17.8.2017 at 19.54, Reef89 skrev: Dette ser forbanna bra ut. Gleder meg til visning og kaffi i garasjen. Takk for det On 17.8.2017 at 20.45, DanielStance skrev: Så utrolig bra ut! God tur hjem og håper jeg ser denne her i Bergen før eller siden Takk for det! det gjør du nok! On 17.8.2017 at 21.41, Waterhouse skrev: Så rått! Gratulerer med ny bil, og god tur hjemover. Takk for det! Daniel., macrorain og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå