Gorg Skrevet Mars 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2018 10 minutter siden, ahj skrev: M140i har imponert meg flere ganger, spess på iskjøring med BMW på Golsfjellet. Herligt liten tass Ja det skjønner jeg godt! Liten og smidig (lett er den ikke..), knallbra motor og veldig bra akselerasjon under alle forhold! LCI ser også veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 ahj, Designer og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 6, 2018 Forfatter Share Skrevet April 6, 2018 Da er vi i ny måned og ny bil på veggen 😃 Plassert atmed diplomet fra BMW Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 6, 2018 Forfatter Share Skrevet April 6, 2018 Så at bildet ikke har vært her enda, så i høyere oppløsning klikk på bildet 🙂 fxslin, macrorain, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 6, 2018 Share Skrevet April 6, 2018 (endret) Har du no tips til bra guider i Lightroom? Mye er gjort der ser jeg. Tenker på litt konkret, så man slipper å lære seg hele programmet Endret April 6, 2018 av Geir Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 6, 2018 Forfatter Share Skrevet April 6, 2018 18 minutter siden, Geir Anders skrev: Har du no tips til bra guider i Lightroom? Mye er gjort der ser jeg. Tenker på litt konkret, så man slipper å lære seg hele programmet Jobber mye med Lightroom, mesteparten av tiden går der, mens jeg avslutter arbeidet i Photoshop når det trengs. Syns det er mer ryddig. Lightroom er veldig bra helt fra man importerer bilder, organiserer, velger ut og i ettertid kan lett finne frem til bildene i arkivet. Har ikke sett så mye guider, ikke annet enn noen få youtubevideoer på dette. Det er et kraftig program som jeg antageligvis bare bruker en liten brøkdel av. Skal se om jeg ikke finner litt nyttige videoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet April 6, 2018 Share Skrevet April 6, 2018 Veldig flotte bilder du tar! Vurderer å kjøpe meg nytt/evt. pent brukt kamera. Hvis du har noen tips til kjøp, så send meg gjerne en PM ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 7, 2018 Forfatter Share Skrevet April 7, 2018 On 6.4.2018 at 13.03, Skare1 skrev: Veldig flotte bilder du tar! Vurderer å kjøpe meg nytt/evt. pent brukt kamera. Hvis du har noen tips til kjøp, så send meg gjerne en PM ☺️ Takk for det! Sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 9, 2018 Forfatter Share Skrevet April 9, 2018 StigJ og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 9, 2018 Forfatter Share Skrevet April 9, 2018 StigJ og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 Månedens bil i BMWCCN kalenderen Kommer snart med nye bilder, vært mye å gjøre med hussalg og flytting. Men nå er kontoret igjen oppe å gå og våren er i full blomst. Tok bilder av en ganske unik bil i går. I alle fall i norsk sammenheng. - 6.0 liter - 12 sylindre - Bestilt fra fabrikk av Herman Friele hsd, ahj, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2018 (endret) Endret Mai 4, 2018 av Gorg StigJ, Carlsius og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2018 En nydelig Aston Martin 👌🏻 BjornarHS, ahj, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 Ikke helt ideelle forhold, sterk sol men ble noen fine bilder StigJ, gregus og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 Når enden er god.. Hefre auto, gregus, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå