Uy91 Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 3 hours ago, macrorain said: Debadget i dag, liker den rene looken mye bedre! Mye bedre! Ser bra ut 😁 macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Noe nytt rundt Ventura-boksen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 (endret) 9 timer siden, tommy_sn skrev: Noe nytt rundt Ventura-boksen da? Mja, det begynner å bli en lang historie. Har fått "too lean"-feilen et par ganger, så i samråd med Ventura har jeg stilt trimmingsgraden ned littegrann inntil videre, til et map som har et litt annet blandingsforhold. Teorien nå er at bilen min ikke har siste versjon av softwaren til motorstyring/ECU for B48-motoren, og at det er dette som skaper trøbbel i tårnet. I følge Ventura har BMW hatt problemer med air/fuel mixture på tidlige versjoner. Jeg sjekket med BMW, og det lå ganske riktig en update på kø som antagelig ville blitt lagt på ved neste service. Har bestilt time i begynnelsen av august for å få lagt inn denne oppdateringen, så får vi se om det hjelper. Jeg ønsker ikke (og neppe Ventura heller) at dette skal forårsake noen problemer for motoren hverken for meg eller fremtidige eiere, så jeg velger å være på den sikre siden. Inntil dette er på plass har jeg derfor tatt boksen helt ut. Endret Juli 21, 2017 av macrorain fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 (endret) Hva tenker vi om BBS CH på F30 da? De er jo litt "gamle" og vel ikke så vanlig på F30, finner ikke så mye bilder av det heller. Men kan det funke tru? https://bbs.com/de/produkte/performance_line/ch.php Litt usikker på hva jeg synes selv. Så jo ganske kult ut på denne Endret Juli 24, 2017 av macrorain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 3 timer siden, macrorain skrev: Hva tenker vi om BBS CH på F30 da? De er jo litt "gamle" og vel ikke så vanlig på F30, finner ikke så mye bilder av det heller. Men kan det funke tru? https://bbs.com/de/produkte/performance_line/ch.php Litt usikker på hva jeg synes selv. Så jo ganske kult ut på denne Du har ikke sett på BBS CH-R varianten da? Nesten like, men syns de har en litt mer renslig look fupsaker, danskiii og macrorain reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Har sett på de, men tenker å kjøpe brukt så går litt på tilgjengelighet også. Samtidig er det jo ekstremt mange replika-felger som er veldig like CH-R da, så CH blir litt mer spesielt / uvanlig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Her er en dude til med BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 OK, da blir det BBS CH - dere får ikke være med og synse siden dere er så trege Regner med de er på plass i løpet av august, blir spennende å se hvordan dette blir. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Tror det kan bli bra jeg macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 Tror ikke du trår feil med det macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Vurderer sortlakkerte reflektorer bak. Ser litt mer aggressiv ut bak da. Et alternativ er i bilens farge også, men heller mot sort. Photoshopjobb under: fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Alt som kan dempe de røde reflekser er positivt mener jeg. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Tror de ville blitt penest i bilens farge. macrorain og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Sort blank på reflekser og diffuseren. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 7 timer siden, Frode D skrev: Sort blank på reflekser og diffuseren. Teorien min er at det vil bli en illusjon av "hull" i fangeren og gjøre at den ser litt tøffere ut bakfra, men blir det rart er det jo en grei løsning å lakkere nedover også ja. Må jo prøve ut litt alternative løsninger 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå