wintherslife Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Då va det gang med fjerning av eneste rusten på bilen Mysemannen, luriflax, Gustav C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 Rusten tatt, mangle fremdeles polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 (endret) Fått på M5 Vinga og felgene, Nå gjenstår bare Polering og Ceramic Pro Coating på hele bilen Utrolig hva vinga gjorde med bilen`s utseende Endret Desember 5, 2017 av wintherslife johnja, Marius2002, Oyvinds og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 Dette så meget snadder ut! Håper du stiller på lokale treff med den til neste år. Dette må beskues nærmere. Jeg stemmer for at bilen beholdes slik den er med motoren den har Ron Jeremy og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 Dette er en nydelig bil som ikke bør tukles med.:). Sånne eksemplarer blir verdt mye etterhvert . wintherslife reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Eksosen få seg en polering Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Nytt 100A Bosch batteri lagunilla og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 29, 2017 Share Skrevet Desember 29, 2017 Flott bil Er enig med de andre her, behold v8`n liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 29, 2017 Share Skrevet Desember 29, 2017 35 minutter siden, Reset skrev: Flott bil Er enig med de andre her, behold v8`n +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 29, 2017 Share Skrevet Desember 29, 2017 flott bil! Kjekt når dem har en såpass fin org farge også, viser litt igjenn da med litt polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Januar 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2018 On 22.7.2017 at 11.27, Eirik Viste skrev: Jeg har Daytona violet pä min 540 og den virker ikke väre sä sterk i lillafargen som din bil. Men koden finner du pä et lite skilt i motorrommet. Ellers er der jo en stor forskjell i motorkraften pä en 530 og 540 V8. 530 har nesten likt understell som 525 og 540 omtrent det samme som M5. Siden denne bilen er sä fin har du kanskje planer om större motor? Jeg planlegger ä bygge min 540 om til M60B44 med M62 4.4 liter bunndel og resten av motoren fra M60B40. Effekten blir ca 330 hk og 440 Nm. Du finner jo ut etterhvert om du vil oppgradere bilen etter at du har fätt kjört litt med den. Jeg har forskjellige deler liggende sänn som 540 eller 850 bremser framme, 540 bakstilling/bärearmer med ventilerte bremser, 210 diffbrems og kanskje M60B40 motor. Har lest at noen har betalt avgifter under säkalt alternativ beregning, og da har de 540 kommet pä rett under 20.000 kr for ä fä norske skilter pä. Det forutsetter jo at du har kvitteringer pä innbetalt moms da bilen ble importert til Norge. Du er i alle fall i gang med ä fä en veldig fin E34 her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 2, 2018 Share Skrevet Januar 2, 2018 Synes nå fargen stemmer ganske fint jeg Erik. Men nå har jo en kraftig polering mye å si. Min er ikke polert eller noe enda. wintherslife reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2018 Share Skrevet Januar 2, 2018 Dæven, denne var skikkelig flott 😎 Perfekt fargekombinasjon og så riktig motorisert. wintherslife reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 2, 2018 Share Skrevet Januar 2, 2018 Nydelig bil! E34 og Daytonaviolet slår sjeldent feil Syns denne burde forbli V8'er. Sett heller i en B40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wintherslife Skrevet Januar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2018 Baby bring me home <3 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå