Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint å ha et så velholdt og lite kjørt eksemplar av F10 :) ang dekk og felg; følg med på F10/11 gruppa på Facebook, Finn ligger det mye på, men også F01 hjul passer bra på. De passer faktisk aller best på. :D 

Skrevet
8 timer siden, papertiger skrev:

Fint å ha et så velholdt og lite kjørt eksemplar av F10 :) ang dekk og felg; følg med på F10/11 gruppa på Facebook, Finn ligger det mye på, men også F01 hjul passer bra på. De passer faktisk aller best på. :D 

Takk for tips. Da skal jeg følge litt med på F01 hjul også.  

Skrevet
19 timer siden, sveigis skrev:

Kjekt å ha bil med lav km og spesielt en 5 serie.

Flott bil dette😊

Tusen takk for det sveigis. Begynner å bli lei vintervær her men går mot lysere tider så det gledes. Rekker så vidt å vaske bilen før det er møkkete igjen hehe..  

• 4 weeks later...
Skrevet

Varmegrader endelig. Ja eller det var kanskje å skryte men det var noen dager oppi 13 grader før det gikk ned til 2 varmegrader her. Men det gikk med bilvask da.  Var innom Thansen der de hadde tilbud på avfetting så da var det bare å sette i gang med bilvask.

Fikk også kjøpt skum fra Autoglym.  Ren bil igjen er godt. Og ikke lenge før det er klart for sommerhjul 🤩🤩

IMG_3678.jpeg

IMG_3681.jpeg

IMG_3680.jpeg

IMG_3683.jpeg

IMG_3682.jpeg

IMG_3684.jpeg

IMG_3679.jpeg

IMG_3685.jpeg

IMG_3693.jpeg

• M-jakob changed the title to Min BMW 520d 2011.
Skrevet
7 timer siden, sveigis skrev:

Ja mars er lunefull ,heldigvis så går det bare en vei nå 😊

Ja heldigvis for den vinteren her har vært lang som alltid. Men noen uker nå så er mye av snøfarer borte tenker jeg.  

• 1 month later...
Skrevet

Sikkert vårtegn er vel å få på sommerhjul.  Og der var jeg innom flere alternativer. 

De felgene jeg har på vinteren nå er jo de som sto på sommerhjul før. Men byttet om på det og solgte de andre vinterhjula tidligere i vinter så har kikket på hjul de siste månedene 🤣

Lurte litt på å kjøpe et nytt sett med 19 eller 20 tom. Så det lå noen fine fra Kahn fra Dekk24. De ble levert i sølv som jeg syntes er veldig viktig. Sorte felger forsvinner bare i hjulhuset. 

Og så er det jo veldig mange fine orginale alternativer til 5 serien. 
Det var der valget falt 🤩🤩  Fant noen fine Style 351 ikke langt ifra meg så da ble det disse. 

Syntes de ser så riktig ut på femmeren 😎🤩

IMG_3643.jpeg

IMG_3692.jpeg

IMG_3990.jpeg

IMG_3856.jpeg

• M-jakob changed the title to Min BMW 520d 2011 Style 351 sommerhjul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...