sveigis Skrevet August 3 Skrevet August 3 Ingenting er som en tur med go’bilen rundt forbi 😊 Så Volvo museet var ikke noe ?Har alltid tenkt på og innom der når jeg er i Sverige .
*MrB* Skrevet August 3 Skrevet August 3 Volvomuseet gikk jeg rett forbi. Med unger på slep var det Liseberg som var målet.... Greit å høre at jeg ikke gikk glipp av allverden da. SAAB-museet kunne jeg tenkt meg å sett da. Har alltid vært svak for SAAB.
M-jakob Skrevet August 3 Forfatter Skrevet August 3 2 timer siden, sveigis skrev: Ingenting er som en tur med go’bilen rundt forbi 😊 Så Volvo museet var ikke noe ?Har alltid tenkt på og innom der når jeg er i Sverige . Nei Volvo museet var mer et opplevelse senter for hele familien. Så sikkert fint med små barn som kan fly rundt å leke men for meg som er autofil var det skuffende.
M-jakob Skrevet August 3 Forfatter Skrevet August 3 1 time siden, *MrB* skrev: Volvomuseet gikk jeg rett forbi. Med unger på slep var det Liseberg som var målet.... Greit å høre at jeg ikke gikk glipp av allverden da. SAAB-museet kunne jeg tenkt meg å sett da. Har alltid vært svak for SAAB. Ja enig med deg. Dumt de gikk konkurs. Likte de turbo bilene de hadde. Husker når 9000 kom. Syntes de var råtøffe i sort
M-jakob Skrevet Søndag kl. 21:12 Forfatter Skrevet Søndag kl. 21:12 Søndag og endelig oppholdsvær igjen. Det må brukes. Startet med Prick bort, skumsåpen til autoglym og en god håndvask. Så kunne jeg rygge inn i garasjen og lakken var fin egentlig fra forrige polering så nå ble det et lag med autoglym voks 😎 sveigis, mslello, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet i går, 06:27 Skrevet i går, 06:27 Vakkert med ren og pen F10😊 Er du fornøyd med bilen sålangt ? M-jakob reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 10 timer siden, sveigis skrev: Vakkert med ren og pen F10😊 Er du fornøyd med bilen sålangt ? Ja denne bilen er jeg veldig fornøyd med. Selv om bilen drar på årene så syntes jeg det fortsatt står seg godt i tiden men det er kanskje ikke noe rart når en ser hvor mange grusomme el biler som ruller rundt på veiene. Komfort er på topp og vært på mange turer med den og stortrives bak rattet på den. Og med style 351 så blir den helt riktig. Eneste jeg savner litt er takluke men klarer meg fint uten. Tok jo også eu godkjente den pluss service. Godt å få i orden. Så blir det bare å nyte videre tenker jeg. Skulle gjerne oppdatert med nye ting og slik du og mange andre er flinke til her men her skjer det bare vask og stell av bil hehe sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå