Gå til innhold

Min BMW X1 E84.


M-jakob
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, papertiger skrev:

Spennende! Gratulerer med salg! Er det planlagt hvilken bil det blir? Må si jeg er glad i den relativt nøysomme dieselbilen vår nå, men 1-serien med drøye 200-220hk turbobensin imponerer den også med et forbruk som nærmer seg halvliteren på mila med fin gassfot på langkjøring. Daglig kjøring så blir det fort 0,7, men ikke så verst det heller. Det svir uansett godt når sperregrensa på 1500kr på bensinstasjonen nås får tanken er full på 4-serien 🙈

Ja det å kjøpe ny bil er både spennende og litt stressende. Er jo veldig mye og velge mellom. Har vært innom både hybrid og el men lander nok på diesel når jeg ser på prisklassen jeg skal kjøpe i. Har lyst på bil med hengerfeste da jeg har en liten båt og litt kjøring med vanlig tilhenger. 

Så BMW blir det ihvertfall.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marius2002 skrev:

Spennende ja! Fulgte med på denne, flott eksemplar :) Lykke til med ny bil, spent på hva det blir.

Ja lurte faktisk på en 225xe. Hadde ikke du det tidligere? Og så lurte jeg på en Mini Hybrid men ingen av disse kommer med hengerfeste. Så det blir en diesel bil istede. Alternativ er X1 eller X3. Kan Også vurdere 1 og 3 serie. Men får se hva jeg kan få tak i iforhold til km stand og utstyr og divers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, M-jakob skrev:

Ja lurte faktisk på en 225xe. Hadde ikke du det tidligere? Og så lurte jeg på en Mini Hybrid men ingen av disse kommer med hengerfeste. Så det blir en diesel bil istede. Alternativ er X1 eller X3. Kan Også vurdere 1 og 3 serie. Men får se hva jeg kan få tak i iforhold til km stand og utstyr og divers.

Jo, jeg hadde 225xe, det var en god bil for det den var :) Mini Hybrid er samme bilen, bare Mini-skall. Ingen av disse har hengerfeste nei, så en blir litt lammet der om en er avhengig av dette.
En fornuftig modell av de du nevner burde være bra, skal vel være mulig å gjøre gode kjøp der :) Lykke til i jakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det å selge bensinbil i dagens marked? Har inntrykket av markedet har gått litt tråere den siste tiden før sommeren, men at ting som regel blir solgt til slutt likevel. 

Men sånn har det vel egentlig kanskje alltid vært.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med salg 😊

Ja det å ha bensinbil idag som daily ,er ikke like gøy lengre ,så skjønner deg her .

Lykke til videre på let etter erstatning og håper på oppdatering når ny er funnet 😊

Ja oppdatering skal det bli. Blir å se på litt forskjellige typer å se hva som er best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, laffe skrev:

Hvordan gikk det å selge bensinbil i dagens marked? Har inntrykket av markedet har gått litt tråere den siste tiden før sommeren, men at ting som regel blir solgt til slutt likevel. 

Men sånn har det vel egentlig kanskje alltid vært.... 

Jo det gikk mye fortere enn jeg trodde. La ut bilen på finn og en uke etter så kom det en trivelig kar fra Bergen som kjøpte den. Skulle ha den som familiebil og var strålende fornøyd. 

Trodde nesten det skulle være vanskelig å selge med bensinpris på 27 kr men det gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny bil kjøpt. Ja eller den er jo ikke ny da men 2014 modell. Men ny for meg da😉 Valget falt på en BMW X1 som sto til salgs i Skien. Var også inne på 1 serie og 3 serie men det ble denne pga pris og utstyr jeg ville ha. 
 

Denne har M-sport, automat, diesel, hengerfeste, fulgt service, sort farge( ja jeg liker best sort eller grå), 4x4, og lav km stand.

 

Et eldre par som har hatt denne til bil nr 2 så har bare gått 55000 km. Men trenger en bra poleringsrunde etterhvert. 
 

 

4231D264-F228-4217-BD2F-81F29D6EF45F.jpeg

233C7EA0-03AB-4CCE-9BC6-AD88B298160F.jpeg

BCB55FD4-0E42-4A84-A22B-49BE08599123.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • M-jakob changed the title to Min BMW X1 E84 2014 modell
5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med artig X1. Første generasjon har jo skikkelig BMW DNA i seg, så her har man en morsom bil! :) 

Tusen takk for det. Er fornøyd her og hatt et par lengre turer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tusen takk for det. Tenker å ta en kjøre tur nedover sørlandet og en tur til Gøteborg. Så da får jeg se litt hvordan den er på tur. Ellers så virker bilen fast å fin. 

Hadde nok kanskje vært fin med noen mm lavere understell men er usikker på om jeg skal gjøre noe med det. Men noen nye felger blir det vel sikkert hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • M-jakob changed the title to Min BMW X1 E84.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...