Gabz Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 Er nok veldig på høyrefoten ja, jeg har min på 0,65 på blandet kjøring Riktignok chippet, men likevel. Kan være veldig økonomiske med forsiktig kjøring, disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 9 minutter siden, Gabz skrev: Er nok veldig på høyrefoten ja, jeg har min på 0,65 på blandet kjøring Riktignok chippet, men likevel. Kan være veldig økonomiske med forsiktig kjøring, disse! jepp! men trur jeg har noen vakum lekasjer og eventuelt gåen MAF også har jeg nok noen dyser som må byttes etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 1 time siden, Freakshow skrev: nei... det er høyrefoten min xD kjører jeg pent ligger jeg på 0.7-0,8 xD på lang kjøring ligger jeg på alt fra 0.5 til 0.8 alt etter farta jeg ligger i og hvordan trafikken er xD Nja, jeg ligger nedi 0.6-0.7 selv med tung høyrefot med min Den er manuell. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 Da var endelig de nye kantene fra Felgenfuchs i hus. Så fort jeg fikk melding om at pakka var på postkontoret var det bare å hive seg i bilen og få de i hus. Fikk polert kantene med Megs Metal polysh før jeg la Kamikaze stance rim coat på kantene. Centre og tønner er også satt inn med rim coat, så vasking av hjul burde gå som en lek neste sesong. Har kun fått montert sammen en bakfelg og en framfelg da jeg fortsatt må rense de resterende skruene før jeg kan montere de to siste. Ikke fuget felgene enda heller men det kommer. Har kun noen mobilbilder av felgene men det er bedre enn ingenting? Håper på en liten restfit ila helga. RemyNG, Gorg, MarcusSteffensen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Ooooh, digg! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Wow! Det blir rått på bilen Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2018 7 timer siden, Gabz skrev: Ooooh, digg! Ja, blir litt annerledes look nå enn med style 65 hjula 4 timer siden, Gorg skrev: Wow! Det blir rått på bilen Satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Lekkert! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Få opp et bilde av testfit!! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2018 1 time siden, sh0xx skrev: Få opp et bilde av testfit!! Hihi Fått beskjed om at jeg må jobbe noen timer i morra, men skal prøve å få tid til det etter jobb sh0xx reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Dette blir rått!! Noe mer vettugt har jeg ikke å si:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Nydelig enkelt og greit.:). Disse blir fine på M5en din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2018 Da fikk jeg tid en liten testfit av hjula. Iom at jeg mangler justeringsverktøyet til coiloverne så fikk jeg ikke justert bilen til den høyden jeg vil ha den i. Egentlig like greit da jeg må på Eu-kontroll ila. februar, greit å ikke skru for mye på understellet da. Står i godkjent høyde nå. Men jeg fikk i hvertfall ett inntrykk av hvordan fitmenten er hvertfall. Synes felga sitter akkurat som dem skal, så godt fornøyd med å ha målt helt perfekt. Trenger hverken spacer foran eller bak, ei heller mye camber for å få hjula på plass. Det store spørsmålet er hvilken dekkdim jeg skal gå for. Siden det er en del krefter som skal plantes i bakken er det kjekt med brede dekk men blir det for bredt får jeg heller ikke kjørt den høyden jeg vil heller. hmmmm.... Så ett bilde av felgene i litt bedre lysforhold BjornarHS, Fluga, Even Pladsen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Se der, ja! Blir skamrått dette Gleder meg til å se den ferdig på bakken med de hjula. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Felgene ble veldig bra, og det ser ut som at det blir veldig bra fitment. Men det gjør litt vondt i OCD'en at RH-logoene er skeive og ventilene ikke er på en eike eller midt mellom.. eeikenes og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå