GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bestilte meg en helt ny M2 for stund tilbake og idag ankom den Bergen.

NÄr jeg bestilte bilen falt valget pÄ Manuel gir og fargen  Long beach blue, disse bilene har veldig mye standard sÄ det er ikke sÄ mye mer utstyr du kan hive pÄ di, men litt ble det nÄ. 

FÄr den utlevert pÄ onsdag og gleder meg som en unge.

IMG_1710.JPG

IMG_1706.JPG

IMG_1707.JPG

Skrevet

Gratulerer med utrolig gþyal bil 😀 Jeg synes det er kjempebra at du har valgt manuell, disse bilene skal kjþres 👍

Skrevet

Konge bil, dette er kanskje min favoritt m-bil om dagen. Perfekt kombinasjon av krefter - vekt - stÞrrelse. I tillegg viser du klokskap og kjÞper den med manuell! 

Skrevet

Gratulerer med en skikkelig kjĂžremaskin! :)

Kjekt at det blir flere nye M-biler pÄ forumet, og sÄ med manuell da. :D

Har du noen planer for bilen?

Skrevet

Takk for hyggelige tilbake meldinger, er vel ca 1,5 Är siden jeg solgte min e46 M3 sÄ det skal bli kjekt og komme seg i en M bil igjen. 

NÄr det gjelder planer for bil sÄ har jeg lyst pÄ eksos. 

Jeg har ogsÄ lyst pÄ sorte nyrer. 

Ellers sÄ har jeg tenkt og kose meg masse med bilen, har lyst pÄ en tur til Nurburgring til vÄren, vÊrt der et par ganger og syns det er helt konge. 

Skrevet

fikk sÄ grÄdig lyst pÄ en slik bil jeg, selv om jeg nett har fÄtt kjÞpt fin bil selv. Men budsjettmessig sÄ ligger denne pÄ et drÞmmenivÄ 8) og mÄtte vÊrt bil nr2 grunnet behov for plass. 

HÄper du fortsetter Ä oppdatere, inkl MASSE bilder :)

Skrevet

Ja forstÄr, ligger mye hard arbeid bak for og kunne kjÞpe en slik bil, nÄ har jeg en firma bil (Ford Transit connect om noen lurte) sÄ bilen kommer ikke til Ä bli brukt i det daglige, jeg fikk pris av BMW pÄ originale felger med vinter dekk og satte mild sagt kaffen i halsen av prisen. SÄ jeg gikk for noen uoriginale 19" med pigg frie vinter dekk Hehe blir spennende og fÄ pÄ bilen. 

IMG_1663.JPG

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...