Terje Steinstø Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Kommer masse bilder på onsdag ✌️🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 14, 2017 Share Skrevet Oktober 14, 2017 Nice! Tror de blir veldig kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Oktober 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2017 Fikk bilen på onsdag og har stor kost meg i snart 2dager med bilen tobiasw, fupsaker, BjornarHS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Gratulerer med herlig bil! Ligger på "drømmelista" denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Såg bilde av levering på Facebook. Grattis igjen! Vet ikke om du har tenkt på det, men hvis du vil bytte ut refleksene på bakfanger så får man kjøpt "gitter" som er likt som i frontfanger. Syns det gjør mye med hekken. https://burkhart-engineering.com/54361en Saltkjelen, Walkabout og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Oktober 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2017 Takk for tipset, jeg skal bestille meg slikt gitter, tror det blir mye finere 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Fått på vinterdekkene nå, desverre så passet ikke felgene over bremsene . Så jeg fikk Montert dekkene på original hjulene, Like greit. Så da har jeg til april til å finne nye felger, om noen har eller vet om noen som har er sett med originale M3 felger i 19* så er jeg interessert. Hadde en liten kjøretur idag hvor jeg tok noen bilder, jeg er ingen fotograf men gjør allikevel et forsøk🙂 Marius2002, OveN, Ivrig86 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Flotte bilder! Bare forsikre deg om at felgene tåler å bli brukt på vinteren med hensyn til salting og lignende. Er vel maskinert front på disse om jeg husker riktig, og da er det fort for å korrodere. Jeg kjøpte meg et sett med tilsvarende felger (replica riktignok), men da tok det knapt et år før det var korrosjon på eikene der det var maskinert. Mulig de originale er av bedre kvalitet sådan, men ta en ekstra sjekk på dette så du slipper å gå på en kjedelig overraskelse Har du noen planer for bilen, for eksempel sort blank grill, foliering av kromdetaljer, lakkering av diffuser eller bytte refleksene bak noe i bilens farge eller sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Lekker M2! Vært så heldig å få kjørt en i samme farge spekket med Performance utstyr. Det var en hysterisk morsom bil å kjøre 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Fantastisk bil, gratulerer så mye 👍 Skal man tro motorpressen så er dette en av de beste og kuleste bilene man kan kjøpe i dag 😀 Her tenker jeg du kunner til å få mange smiles per miles i årene fremover, skikkelig lekebil dette. Det har jo blitt en trend med at folk i hele landet skal ha ZZ og BT skilter, en trend jeg synes er tullete. Man skal ha den bokstav kombinasjonen fra der man bor. MEN...dere som har SV skilter i distriktet deres burde gjøre ett unntak og bestille ZZ, BT eller ett personlig bilskilt 😉 Terje Steinstø og Walkabout reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 40 minutter siden, Walkabout skrev: Flotte bilder! Bare forsikre deg om at felgene tåler å bli brukt på vinteren med hensyn til salting og lignende. Er vel maskinert front på disse om jeg husker riktig, og da er det fort for å korrodere. Jeg kjøpte meg et sett med tilsvarende felger (replica riktignok), men da tok det knapt et år før det var korrosjon på eikene der det var maskinert. Mulig de originale er av bedre kvalitet sådan, men ta en ekstra sjekk på dette så du slipper å gå på en kjedelig overraskelse Har du noen planer for bilen, for eksempel sort blank grill, foliering av kromdetaljer, lakkering av diffuser eller bytte refleksene bak noe i bilens farge eller sort? Skal passe på felgene 🙂.jeg skal vertfall bytte eller mulig jeg folierer refleksene sorte, ellers tar jeg det på sikt, er veldig fornøyd med hvordan bilen ser ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 41 minutter siden, Gorg skrev: Lekker M2! Vært så heldig å få kjørt en i samme farge spekket med Performance utstyr. Det var en hysterisk morsom bil å kjøre 😃 Takk for det, fikk testet en jeg også, mulig det var samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 38 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Fantastisk bil, gratulerer så mye 👍 Skal man tro motorpressen så er dette en av de beste og kuleste bilene man kan kjøpe i dag 😀 Her tenker jeg du kunner til å få mange smiles per miles i årene fremover, skikkelig lekebil dette. Det har jo blitt en trend med at folk i hele landet skal ha ZZ og BT skilter, en trend jeg synes er tullete. Man skal ha den bokstav kombinasjonen fra der man bor. MEN...dere som har SV skilter i distriktet deres burde gjøre ett unntak og bestille ZZ, BT eller ett personlig bilskilt 😉 Takk for det. Skal være ærlig og si jeg ikke har tenkt så mye på disse bokstavene men du har et poeng Hehe litt seint nå desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Gratulerer med nydelig bil og den deiligste fargen som finnes på en M2 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet November 13, 2017 Forfatter Share Skrevet November 13, 2017 18 timer siden, Fahad skrev: Gratulerer med nydelig bil og den deiligste fargen som finnes på en M2 👌 Takk, er veldig fornøyd med fargen, rart den ikke levers til alle BMW modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå