Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2022 Skrevet Oktober 30, 2022 Den kamuflerte 7eren var nok min favoritt. For et arbeid som ligger bak! Marius2002, fupsaker, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet Oktober 30, 2022 Skrevet Oktober 30, 2022 (endret) Det bygget der var helt vilt, måtte snu meg et par ganger og se om jeg så syner 😂 Rått bygg! Må også si historien bak Elvis sin bil var fascinerende også. Var mye gromt å se på, pluss at man fikk handlet en del bilpleie for ganske reduserte priser. Stakk innom standen til Felgteknikk, der han jeg prata med ga meg et siste stikk til å få fingeren ut og pusse opp felgene til M3en. «Husk at felgene gjør 50% av bilen da « foran fruen 😂 De hadde også gode deals ut uka så her må man få klint til. Og nå skal vel laaav.no etter hvert ta på seg agentur på salg av BBS felger i Norge visstnok Endret Oktober 30, 2022 av Dusy fupsaker, Ampera og sveigis reagerte på dette 3
awt Skrevet Oktober 30, 2022 Skrevet Oktober 30, 2022 Var selv på dagstur til det store Østlandet på fredag og var på Oslo Motorshow hele dagen. Mye pent å se, men disse råneklubbene der eierne ligger henslengt i en sofa ved siden av sliter jeg med å forstå. 😛 Byggingen av 7-serien ligger på Youtube, her er de fem første delene; https://youtu.be/WulFbGzVlQM https://youtu.be/NaLXFLrQ9g0 https://youtu.be/zMc82agFL6Q https://youtu.be/1FT95xGq9sg https://youtu.be/WlzVly6g884 Dusy, fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 3
Dusy Skrevet Oktober 30, 2022 Skrevet Oktober 30, 2022 @awtsamme tenkte jeg også. Midt opp i alle de andre seriøse aktørene så var det litt upassende, men hver sin smak heldigvis!
Orjan Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 15 timer siden, M-jakob skrev: [..] Nemlig Alpina B6 3,5S med 254 hk som jeg syntes var råere enn M3 på 80 og 90 tallet men det er mitt syn da😂😂 Sikkert litt pga jeg liker rekke seks bedre enn 4’r Herlig denne bilen her - det er noe helt spesielt med kombinasjonen av Alpina og E30. Dette er imidlertid "bare" en B6 3.5 - og ikke en S. Det finnes en rød S i Norge, men den er ikke registrert (enda). Eieren har den bare stående på lager.. M-jakob reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 Tydelig at jeg begynner å bli gammel. Det var i overkant mye "stance" eller hva det nå heter på BMW-standen. Men noen herlige lyspunkter var det absolutt. LP760 og M-jakob reagerte på dette 2
Sverre 2468 Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 Var nye fint å se på OMS! Likte godt Elvisbilen ( Bmw 507), 7-serien som var kamuflert som 50-talls rusta amerikaner og E30Meet sin stand med mange fine E30er( tror det var 8 stk ?). Var også artig med showet ute bak, var mange Bmwer som kjørte drifting der. Var mye lyd og røyk ! M-jakob reagerte på dette 1
skoglund Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 (endret) 22 timer siden, Saltkjelen skrev: Den kamuflerte 7eren var nok min favoritt. For et arbeid som ligger bak! Den e er grom, han skulle selge den ,så bare å hive deg til:) ferdig montert soft close:) Endret Oktober 31, 2022 av skoglund M-jakob reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet Oktober 31, 2022 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2022 9 timer siden, Orjan skrev: Herlig denne bilen her - det er noe helt spesielt med kombinasjonen av Alpina og E30. Dette er imidlertid "bare" en B6 3.5 - og ikke en S. Det finnes en rød S i Norge, men den er ikke registrert (enda). Eieren har den bare stående på lager.. Ja så etterpå at jeg hadde skrevet feil. Er som du sier uten S der. S utgaven har jo utbulket skjermer og mener det var en slik til salgs hos konghelle bil for mange år siden men om det var ekte vare vet jeg ikke. En blå en tror jeg. Orjan og sveigis reagerte på dette 2
M-jakob Skrevet Oktober 31, 2022 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2022 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=31460675 Var ombygd den jeg tenkte på.😉 Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 Den var ikke ekte. B6 3.5S var bygd på M3 karroseriet, men med Alpina sin M30B35 motor (samme som i den røde over her). Ble bare laget 62 av dem. Tronrud (?) på Hønefoss hadde nr 9, men den ble solgt tilbake til Tyskland (annonsen fra 2011 BMW M3 | FINN.no ) og den som er i Norge nå (nr 23) ble hentet fra England i 2007/2008. Bildene er fra annonsen da. sveigis og M-jakob reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 Tronrud Alpinaen var jeg inne å så på 10000 ganger når den lå på Finn 😊😊. Absolutt drømmebil . Orjan og M-jakob reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 2 timer siden, skoglund skrev: Den e er grom, han skulle selge den ,så bare å hive deg til:) ferdig montert soft close:) Hehe, den er nok ikke heeelt hva jeg er på jakt etter. Men at soft close er på plass er en åpenbar bonus. skoglund reagerte på dette 1
skoglund Skrevet Oktober 31, 2022 Skrevet Oktober 31, 2022 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Hehe, den er nok ikke heeelt hva jeg er på jakt etter. Men at soft close er på plass er en åpenbar bonus. Ser den at det ikke er bil for alle ,men må jo være den ultimate ragger bilen,go å kjøre,x-drive ,360 kamera,parksensor,el bakluke ,utfellbar bart hengerfeste,4soners ,massasje og kjøling i alle stoler med mere:) den er grom rett å slett:) naboen hans i Sverige forsto ikke at han skulle kjøre til Norge på det gammle "vraket av en bil" .hehe fornuftig type å snakke med også, det er en bonus når du bygger fet bil. noe blir så kule at du brått blir kvalm når de forteller hva de har gjort med bilen. Lars89 reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet August 27, 2023 Forfatter Skrevet August 27, 2023 Treffet under brua. Er ved Kjose mellom Larvik og Porsgrunn. God variasjon av biltyper med noe for enhver smak. (Kanskje litt mye amerikansk) ahj, Weltzin, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå