papertiger Skrevet Juni 28 Skrevet Juni 28 På høy tid med en oppstrekk innvendig. En runde med SHD1:20 over alle flater, deretter en runde med Carpro Inside on/off på alt av plast/vinyl og skinn, og glassrens på alle ruter og blanke overflater. Rattet synger virkelig på siste verset må virkelig gjøres noe med snart. En torn i øyet i et ellers så plettfritt interiør. En runde utvendig så er den klar for sommerferie 👌 eivi91, Eystein Ose, mslello og 12 andre reagerte på dette 15
Oderschvank Skrevet Juni 29 Skrevet Juni 29 Moonroof på plass i E28'en ///M-ini95, Ampera, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Daniel. Skrevet Torsdag kl. 20:17 Skrevet Torsdag kl. 20:17 Tør å påstå at jeg tar godt vare på bilen min, men akkurat skinnet innvendig har jeg ikke gjort en god jobb med 🫣 Førersetet og armlenet i midtkonsollen har blitt både skittent og blankt med tiden, så tok en prøverunde i dag for å se hva som skjedde. Halvparten av armlenet tatt: Testet på lårstøtten og deler av sittedelen: Må ta en runde til på seteryggen, men resten av setet kom seg betraktelig. Dessverre så må et område på sidestøtten farges opp igjen om setet skal bli 100% papertiger, HakonLimseth, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå