mslello Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 Lite nytt å melde. Fremdeles ingen feilmelding på motor, så venter på den. Ikke merket noe til styringa heller etter at szl enheten ble byttet. Men den virkelige testen kommer nå som sommerhjul er på og varmere vær venter. i3'n har fått sommerhjul den også, Kina dekkene ble helt ubrukelig når det ble varmere. Har vært opptatt med å bytte kjøkken, så ingen bilder av det 😅 sluquet, Dusy, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 6 1
Marius2002 Skrevet April 22 Skrevet April 22 Lekker bil altså! Du får holde oss oppdatert på styringen. Hvilken feilmelding på motor venter du på? 🤔 Den som "alle" har hatt med spon osv? Jeg har inntrykket at at de første som ble produsert, sen 2021/tidlig 2022 ikke er så berørt, mens mid 2022 og fremover et stykke da "alle" fikk disse bilene får dette problemet. Men det kan bare være jeg tar feil Ellers gjorde det seg med sommerhjul, gull og rødt er en knall kombo BMW i4 står seg stadig som den flotteste elbilen. Pratet med opphavet her igår og det er nesten så NK iX3 utgår og kanskje blir erstattet av enda en i4 om et par år, bilen er bare så bra. Men da M60 hvis det blir en realitet fra BMW. mslello og fupsaker reagerte på dette 1 1
mslello Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 2 timer siden, Marius2002 skrev: Lekker bil altså! Du får holde oss oppdatert på styringen. Hvilken feilmelding på motor venter du på? 🤔 Den som "alle" har hatt med spon osv? Jeg har inntrykket at at de første som ble produsert, sen 2021/tidlig 2022 ikke er så berørt, mens mid 2022 og fremover et stykke da "alle" fikk disse bilene får dette problemet. Men det kan bare være jeg tar feil Ellers gjorde det seg med sommerhjul, gull og rødt er en knall kombo BMW i4 står seg stadig som den flotteste elbilen. Pratet med opphavet her igår og det er nesten så NK iX3 utgår og kanskje blir erstattet av enda en i4 om et par år, bilen er bare så bra. Men da M60 hvis det blir en realitet fra BMW. Det er denne med spon i motoren ja. Jeg har også litt samme inntrykk som deg, at det ikke virker å berøre de første utgavene. Jeg har heller aldri sett feilmeldingen, men den dukket visstnok opp når mekanikeren skulle kjøre inn bilen for å bytte szl enheten. Så venter i spenning.. Synes bilen holder seg bra, har ikke byttet noen biler i huset på 3 år nå, det er skikkelig rekord 😅 M60 går i produksjon i juli i følge forhandler her. Så jeg har prøvekjørt i4 lci, for å kjenne litt på lysten. Er ikke helt solgt på framlysene og så merker man litt kostnadskutt i interiøret.. Men innfrir ikke NK i3, så er det ikke helt usannsynlig at M60 kan friste.. Blir spennende å se fra Shanghai i morgen, men det er vel antagelig bare VDX konseptet vi får se. Som M3 blir det antagelig i dyreste laget, selv med lite avgift. Men ser tøff ut da, lav og brei. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet April 22 Skrevet April 22 @mslello ja nei, jeg foretrekker pre-LCI jeg også pr. idag. Men det er flotte biler uansett Fortsett det gode bilholdet! mslello og fupsaker reagerte på dette 2
mslello Skrevet Onsdag kl. 17:23 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 17:23 Etter å ha sett i4'n i lav morgensol, ble det bare å ta en runde med polering og coating på resten av bilen også. Ble Gyeon Mohs i år. så ble det lagt cure blandet 1:1 med vann etter ett par dager Minste jenta har konfirmasjon i helga. Hun synes det er stas med Porsche. Så må pusse skyssen hennes etter seremonien. i4 suv edition 😂 Fahad, Ron Jeremy, Morten B og 8 andre reagerte på dette 10 1
Bjerknez Skrevet Onsdag kl. 23:15 Skrevet Onsdag kl. 23:15 Ser meget bra ut Synes nå min holder seg blank og fin også foreløpig, yten coating, men den blir gjevnlig vasket og beskyttet med Gyen H2O Wet Coat hurtigforsegling. fupsaker og mslello reagerte på dette 2
mslello Skrevet Torsdag kl. 19:47 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 19:47 Ble da blank Porsche’n også 😎 litt gummi fornyer på frontleppe og dekkene til slutt 👌 Fahad, GtiGtr, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet i går, 05:17 Skrevet i går, 05:17 Flott stykke arbeid på begge bilene her . Ble kjempefine 😊🙏 Sitter igjen med Gyeon er gode produkter altså . Aldri testet selv men ser flere og flere er veldig fornøyde 😊 mslello reagerte på dette 1
Bjerknez Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 31 minutter siden, sveigis skrev: Flott stykke arbeid på begge bilene her . Ble kjempefine 😊🙏 Sitter igjen med Gyeon er gode produkter altså . Aldri testet selv men ser flere og flere er veldig fornøyde 😊 Tanken på min motorsykkel fikk et lag med Gyeon MOHS coating. Den beskyttet ikke noe merkbart mot gnissemerker fra tankveske så det var 1.500 kr. i dass egentlig. Men den er nok heller ikke tiltenkt slik bruk med mekanisk slitasje. Ellers er jeg enig. Jeg har prøvd mye fra Gyeon og det er gode produkter. Men min mening er at ingen merker er best på alt. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 5 timer siden, Bjerknez skrev: Men min mening er at ingen merker er best på alt Veldig sant igrunn det 😊
Bjerknez Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hurtigforseglingen (Gyeon H2o Wet Coat) er bra saker. Av avfetting og forvask sverger jeg til Bilthamber Touchless. Av shampoer så funker det meste, men jeg velger shampoo uten noen form for beskyttelse eller glans i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå