papertiger Skrevet Desember 25, 2020 Share Skrevet Desember 25, 2020 Ble fint med nyrene, men må si (mora til)@ahj sin variant var spot on! mslello, ahj og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2020 20 timer siden, papertiger skrev: Ble fint med nyrene, men må si (mora til)@ahj sin variant var spot on! Ja, jeg kjenner litt på den jeg også 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 26, 2020 Share Skrevet Desember 26, 2020 35 minutter siden, mslello skrev: Ja, jeg kjenner litt på den jeg også 🤔 Jeg synes nok også det er en langt finere variant enn "diamantgrillen" fra M340i/d, og det gjør seg spesielt i virkeligheten med chrome-riller. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 26, 2020 Share Skrevet Desember 26, 2020 Noen som har bilder av den eller link til tråden hvor det ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 26, 2020 Share Skrevet Desember 26, 2020 14 minutter siden, Snagg30 skrev: Noen som har bilder av den eller link til tråden hvor det ligger? Forrige side mslello og Snagg30 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2020 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jeg synes nok også det er en langt finere variant enn "diamantgrillen" fra M340i/d, og det gjør seg spesielt i virkeligheten med chrome-riller. Ja, svarte rammen på grillen gjør at den blir stående litt ut på en måte. Chrome glir mer inn i lyktene. Vanskelig å forklare, men synes dette bildet illustrerer det bra. Ser nesten ikke grillen Marius2002, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 Synes det ble bra med nye grillen! Hadde jeg hatt G20/21 hadde jeg nok gått for M340i-diamantgrillen, den skaper litt liv og røre i fronten og har fint fargesamspill. Krom blir veldig 2000-tallet og pimp my ride i mine øyne mslello og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2020 Får nok stå på til det blir vår og sommerhjul, blir mer helhetlig da. Men jeg liker chrome også, hjelper spesielt på med Alpina leppe. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 Er det sosialt akseptabelt å sette på Alpina detaljer uten å ha en Alpina bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2020 1 time siden, Snagg30 skrev: Er det sosialt akseptabelt å sette på Alpina detaljer uten å ha en Alpina bil? Godt spørsmål, jeg synes det er innafor. Grillen er fra luxury line da. Walkabout og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2020 Går seg til kjenner jeg 😊 fupsaker, Snagg30, ahj og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Jeg likte det mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2021 Bidro litt med å få litt beskyttelse på denne tøffe G21 330e'n i dag. Samme farge som min, men morsomt å se hvor forskjellig fargene ser ut med svarte speil, rails og felger. Marius2002, KireS, Snagg30 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 3, 2021 Share Skrevet Januar 3, 2021 Et lekkert kobbel med G2x det der! fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2021 Share Skrevet Januar 8, 2021 På 3.1.2021 den 19.24, mslello skrev: Bidro litt med å få litt beskyttelse på denne tøffe G21 330e'n i dag. Samme farge som min, men morsomt å se hvor forskjellig fargene ser ut med svarte speil, rails og felger. To flotte dette .😎 Skal jeg ha en sånn bil ,skal det bli med den fargen helt klart . Nydelig ferdig diskutert 😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå