Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Personlig tror jeg Style 313 (enten i 18" eller som Performance i 19") ville gjort seg godt. De minner litt om de originale alternativene på 1-serie, men har vel maskinert finish og konkavt design. Mener jeg har sett noen slike sett på Finn i senere tid til hyggelige priser. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2021 52 minutter siden, papertiger skrev: Det var en sabla fin 1-serie! Ja helt enig, finere de. Ligger et sett til salgs av de også, men svartlakkerte. Ja, likte den også, men råskinn med 90 hk! Ble litt liten sammen med i3. 26 minutter siden, Saltkjelen skrev: Personlig tror jeg Style 313 (enten i 18" eller som Performance i 19") ville gjort seg godt. De minner litt om de originale alternativene på 1-serie, men har vel maskinert finish og konkavt design. Mener jeg har sett noen slike sett på Finn i senere tid til hyggelige priser. Det er disse det? Det hadde nok blitt pent ja. Får ut på Finn og sjekke nå:) Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 @mslello Stemmer! Marius2002, mslello, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2021 23 minutter siden, Saltkjelen skrev: @mslello Stemmer! Der har vi en vinner ja! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 Disse er jo også veldig fine; Style 269 M Performance 18" for 1/2-serien https://www.finn.no/212084583 mslello og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2021 17 timer siden, papertiger skrev: Disse er jo også veldig fine; Style 269 M Performance 18" for 1/2-serien https://www.finn.no/212084583 Ja, kikket på det før i dag faktisk. Men var litt dårlig finish på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 23, 2021 Share Skrevet Mars 23, 2021 Så, hvor mye byr du da? M-jakob, sveigis og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2021 17 timer siden, StigJ skrev: Så, hvor mye byr du da? 😁 Du kan jo ikke selge de der!! 😨 Synes dette så ganske bra ut også: Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 (endret) På 24.3.2021 den 10.32, mslello skrev: 😁 Du kan jo ikke selge de der!! 😨 Synes dette så ganske bra ut også: Nei jeg kan vel kanskje ikke det De der er også stilige. Kunne godt hatt ett sett med de i 18" til banehjul. Endret Mars 25, 2021 av StigJ mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Fordelen med sølv bil er jo at jeg føler de fleste felg kan passe godt egentlig . Forøvrig en flott liten cab ,som jeg egentlig aldri har tenkt noe på før der kom en på forumet 😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 4 timer siden, StigJ skrev: Nei jeg kan vel kanskje ikke det De der er også stilige. Kunne godt hatt ett sett med de i 18" til banehjul. Nei, de er jo helt på rå på Z4'n og ikke noe andre har Tror det blir max 18" på cab'en også. Tror det blir stivt nok til oss. 2 timer siden, sveigis skrev: Fordelen med sølv bil er jo at jeg føler de fleste felg kan passe godt egentlig . Forøvrig en flott liten cab ,som jeg egentlig aldri har tenkt noe på før der kom en på forumet 😊 Sølv blir jo bare penere og penere jo eldre bilen blir. Veldig snill farge mot små skavanker i lakken. Utrolig va Mpakken og understellet gjør da. De fleste jeg har sett før er uten Mpakke, men kul liten bil likevel da. Skulle fått tak i en manuell 125i, det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 Litt som har skjedd i helga.. Langtur i helga, skal ikke utbrodere hvor, men lite trafikk og hybriden imponerer meg iallfall 😎 Etter 100 mil så var det heldigvis vaskevær i dag 😊 Litt artig å se endringer på design. E88 er jo liten og lav, men veldig store lykter i forhold til G20. så måtte jeg bare prøve sommerhjulene på caben. Felgene ble ikke så værst, men 255 dekk funket dårlig med E90 innpress. Det subber litt på fartshumper dessverre 😕 Får vel sjekke litt med selger hva vi skal gjøre 🤔 Chris A og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 7, 2021 Forfatter Share Skrevet April 7, 2021 Caben ble stående ute mens jeg ryddet i garasjen i ettermiddag. Trist vårvær i Trøndelag, men fikk testa impregneringa. så også at det var behov for metallpartikkel fjerner i bagasjerommsåpningen. Der fant korrosol overraskende mye. Greit å få tatt Sjakalen og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 10, 2021 Forfatter Share Skrevet April 10, 2021 Jada, det er morsomt med cab 🙄 20 cm med snø på noen timer gitt ❄ papertiger og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 12, 2021 Forfatter Share Skrevet April 12, 2021 Da har jeg på trass gjort klar sommerfelgene 😕 Gruvde meg litt. Gjorde jo tabben med å legge ett tykt lag Fusso inne i tønnene for lang varighet. Det ble alt annet enn pent etterhvert på den matte finishen. Heldigvis ryddet Swissvax Cleaner Fluid Pro Regular opp dette lettere enn fryktet. Brukte bare en microfiber for å unngå polerende effekt. Nå er de coatet med Carpro Lite og forhåpentligvis på bilen i løpet av uka. ahj og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå