mslello Skrevet Juli 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2021 15 timer siden, Saltkjelen skrev: Flott som vanlig. Jeg bruker også BMWs skinnrens og skinnpleiemiddel. Synes denne gir det nærmeste man kan komme nybillukt i en bruktbil. Har du fått noen dato for når i4en kommer? Du skulle ikke bestilt deg touch-hendler så vi får på plass den første i4en med riktige hendler? Det var vel takket være deg jeg prøvde BMW sin rens og pleie. Det er jo gunstig priset også Nei, ikke noe nærmere enn februar/mars.. Dessverre.. Det var ikke så dum ide! Herlig at det er på plass i caben iallfall Er jo ikke bakrutevisker heller på i4, så burde være like kurant som på G20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 20, 2021 Share Skrevet Juli 20, 2021 Plug and play (og litt koding) for hendlene i biler som ikke har bakrutevisker. Jeg kommer til å demontere ratt og hendler i utleveringshallen om jeg kjøper meg i4. Den bilen skal ikke rulle ut av en BMW forhandler uten riktige hendler. ahj, Marius2002, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 Årets ferietur ble kort. Ett par dager i Oslo. Ettersom caben kjøres mer enn nok for tiden, så fikk vi låne foreldrene mine sin f30 320i xdrive. 2015 som har gått 31000 km. Så den hadde bare godt av en langtur. Fikk en vask og lotos speed før vi kjørte. litt mat på Rennebu, på tur sørover Veldig mye veiarbeid i Østerdalen. Vurderte å kjøre om Trysil og Røros på tur hjem. Men meldt tordenvær i Røros, så ble Gudbrandsdalen hjem. Det har jo blitt kjemefin vei helt til Mjøsbrua nå. Liten strekk på bena på Dovre. Ble liggende i en lang og trist kø 🙄 Bodde på Clarion hotell Oslo nede i Bjørvika. Der har det jo blitt veldig fint. Når vi kom hjem, så skulle caben inn på Sulland for en diagnose. Fikk endelig sett M3 og M4. Jeg synes de er tøffe 😊 Fikk også sett aventurin rød på en G31. Tror det blir pent på i4 også 😊 Ellers har det vært en fantastisk sommer å ha cab. Så den blir nok med oss lenge 😊 Walkabout, Marius2002, tambur4 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 For en farge på G31, det var nydelig! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 44 minutter siden, Snagg30 skrev: For en farge på G31, det var nydelig! Ja, tror det blir bra 😊 Var ganske tett skylag også, selv var det mye liv i fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 4 minutter siden, mslello skrev: Ja, tror det blir bra 😊 Var ganske tett skylag også, selv var det mye liv i fargen. Var det denne dere valgte på ny bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Var det denne dere valgte på ny bilen? Jepp 😊 Med full shadowline og mørke lykter. ahj, Walkabout, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 32 minutter siden, mslello skrev: Jepp 😊 Med full shadowline og mørke lykter. Kommer til å bli fantastisk bra! Vente tiden etter bestilling av ny bil kan vær passe jævlig, så bare å smøre seg med tålmodighet mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Kommer til å bli fantastisk bra! Vente tiden etter bestilling av ny bil kan vær passe jævlig, så bare å smøre seg med tålmodighet Ja, blir lenge å vente. Har bestandig likt å kjøre 1 serie. Men gleder meg til å at caben skal få pensjonist rolle igjen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 17, 2021 Share Skrevet August 17, 2021 Cab og sommer må jo være perfekt 😀. Forøvrig nydelig farge på nybilen du skal ha ,tenker det gledes . Ser du skriver mørke lykter , er det noe man og kan bestille ? Isåfall knalltøft 🙌 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 17, 2021 Forfatter Share Skrevet August 17, 2021 3 timer siden, sveigis skrev: Cab og sommer må jo være perfekt 😀. Forøvrig nydelig farge på nybilen du skal ha ,tenker det gledes . Ser du skriver mørke lykter , er det noe man og kan bestille ? Isåfall knalltøft 🙌 Ja, cab har overrasket. Tror vi har kjørt mest med taket av i sommer 😎. Får mørke lykter som tilvalg. BMW individual shadowline lykter heter det. 😊 Ble en tur med skrot igjen i dag. Får noen blikk i denne ekvipasjen 😁 fxslin og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 3, 2021 Forfatter Share Skrevet September 3, 2021 (endret) Liten oppdatering igjen. Fikk skiftet nox sensor på garanti på caben. Nå hadde den aventurin røde G31 fått kommet inn. Spennende farge. Benyttet også sjansen til å se litt på interiør. Oyster har litt mye beige i seg til min smak. Så foreløpig står bestilling med sort enda. Sort og rødt er jo pent Forrige søndag fikk jeg tatt høstpuss. Litt tidlig, men utfordringen med å ha en bil, er jo at den nesten aldri er hjemme lenge nok. Tester Carpro Lite i vinter, håper jeg at den overlever til våren. Ble grundig vask, så Carpro Ereaser før coating. Deretter Carpro Reload på toppen. Ble fint resultat 😊 Endret September 3, 2021 av mslello Glemte bilde av skinnprøver ahj, fupsaker, Snagg30 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 3, 2021 Share Skrevet September 3, 2021 Hvorfor ikke brunt interiør? Den G31en er jo bare nydelig. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 3, 2021 Forfatter Share Skrevet September 3, 2021 5 timer siden, StigJ skrev: Hvorfor ikke brunt interiør? Den G31en er jo bare nydelig. Ja, skikkelig lekker! Veldig usikker på brunt også 🤔 Mocha kunne vært skikkelig lekker på hvit bil, usikker på rød 🤔 Cognac ser ut som automatisk blir Msport seter. Det passer dessverre ikke vår bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 24, 2021 Forfatter Share Skrevet September 24, 2021 Da fikk vi endelig sjansen til å se nye 4 serie gran coupe live. Sulland i Trondheim har fått lånt en bil fra BMW Norge. Det blir en perfekt bil for oss. Liker utseende, størrelse og finish. Den hadde cognac Msport seter. Blir ikke helt komfortabel med verken oyster eller cognac kjenner jeg. Så vår står fremdeles sånn: https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/5958b96 Har også fått bekreftet vinterhjul, som jeg håper vi får bruk for i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå