mslello Skrevet Mars 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2023 Prøver å vaske bil de timene på dagen det er plussgrader. Ble kattevask på begge forrige helg. I dag fikk i4'n en skikkelig berøringsvask. Åh! Det er sånn fargen er ja 😅 E.C., Andreas_R, Morten B og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 1, 2023 Forfatter Share Skrevet April 1, 2023 Har vel kjøpt riktig bil når man snur seg etter den på parkeringsplassen 🤔 Ser nå ikke så værst ut, selv med 18" vinterhjul..😎 Morten B, StigJ, uglefossen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 10, 2023 Forfatter Share Skrevet April 10, 2023 Her har det vært jobbpåske, men gjort litt bil relatert ved anledning 😊 Fikk endelig tatt skikkelig vask i dørkarmer og full pakke Pianolakken så slik ut etter en vinter, selv med coating. Slitasjen ligger vel i coatingen.. Fin anledning til å teste nye Rupes uno advanced. Det er fin polering og beskyttelse i ett. Sånn ble resultatet etter en runde med gul Rupes pute. My bedre. Så måtte sommerhjul klargjøres. i3 sommerhjul trengte litt stell. Den til venstre polert med uno advanced og blå mikrofiber. Så bestemte jeg meg for at det er nok vinter! Hjulbuer ferdig vasket og coating gitt ett lag reload på toppen. Sommerhjul på Luft fylles og navkopper uten blå ring. Så må vinterhjul få litt stell før de henges på veggen. Rupes uno advanced kan brukes på eksisterende coating. Felgene fikk Carpro Dlux i fjor som fremdeles var tilstede. fupsaker, Snagg30, Skulebollen og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2023 Share Skrevet April 11, 2023 Nydelig å se sånt arbeid som dette 😊 Flott ble det og. Den Flexen så koslig ut 🙏 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 12, 2023 Forfatter Share Skrevet April 12, 2023 10 timer siden, sveigis skrev: Nydelig å se sånt arbeid som dette 😊 Flott ble det og. Den Flexen så koslig ut 🙏 Takk Liker å holde ting pent så lenge som mulig, som deg Den Flex'en er genial, på nye biler er det så mange trange plasser at det er veldig kjekt med liten poleringsmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 30, 2023 Forfatter Share Skrevet April 30, 2023 Det er visst vår, vi trøndere tror jo det er sommer etter 2 dager med over 10 grader og sol. 😅 Så dermed fikk i3'n sommerhjul forrige uke. Har rukket å angre på det noen ganger allerede 😅 Oppdaget jo i høst at flere av boltene var så rustne at jeg knapt fikk løsnet de. Så kjøpte inn nye til vårens omlegging. I dag var det årets første BMW treff. Har vel aldri vært på treff med så trist vær før. Kjørte til treffet sammen med en staselig E32 750i. Kom overraskende mange med tanke på vær Trivelig vær ja.. På tur hjem, så begynte snøen å legge seg på E6 også.. Skulebollen, Ampera, E.C. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2023 Da var bilen til min far klar for sommer også. Fikk frisket opp Swissvax Keramiq9 fra i fjor. Byttet til stoffmatter og polert litt mer pianolakk på i4'n også. Fått oppdatering på fotoboksvarslingen, nå også med lyd 👍 Marius2002, Fahad, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2023 I dag har i4'n fått jobbe litt. Først hentet jeg litt terrassebord. Før henger ble fylt med ved. Etter kløyving av ved og stabling av terrassebord, ble det å hente pizza til kvelds. Nytt lys og ny farge på bilen Marius2002, StigJ, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2023 Familien har en tomt nede ved sjøen. Dessverre regulert til friområde, mens naboen har fått gjort om hytte til hus. Så for vår del er det bare jobb med tomta og mer ved måtte hentes hjem. Så ble det 17. Mai og dårlig vær. Flagget hadde en funksjon i tillegg til å vise at det er 17. Mai @Marius2002🤭 Må si jeg liker linjene på G26 bedre og bedre. Så ble det en liten Trondheimstur Har vært fint vær i Trøndelag, men i dag er det 8 grader og regn igjen HalvorK, StigJ, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 @mslello haha herlig! i4 er uten tvil i en helt egen klasse, den har utseende og kjøreegenskapene med seg. Og ikke minst kvalitet. At noen i det hele tatt prøver å sammenligne i4 mot TM3/Y er for meg helt uforståelig. Stadig pen i4 du har! Spørs om vi må gå for skvettlappløsningen din, ble bestilt fra LZ Customs, de lovet 2-3 uker levering, er nå gått 5 og ikke ankommet enda. En på facebook hadde mottatt sine og de sku bare festes med tape og sendte de derfor i retur, vi er skeptisk, spesielt når de koster 3000,-. 🤷🏼♂️ fupsaker og mslello reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2023 8 minutter siden, Marius2002 skrev: @mslello haha herlig! i4 er uten tvil i en helt egen klasse, den har utseende og kjøreegenskapene med seg. Og ikke minst kvalitet. At noen i det hele tatt prøver å sammenligne i4 mot TM3/Y er for meg helt uforståelig. Stadig pen i4 du har! Spørs om vi må gå for skvettlappløsningen din, ble bestilt fra LZ Customs, de lovet 2-3 uker levering, er nå gått 5 og ikke ankommet enda. En på facebook hadde mottatt sine og de sku bare festes med tape og sendte de derfor i retur, vi er skeptisk, spesielt når de koster 3000,-. 🤷🏼♂️ Regna med du tålte spøken Så han som omsider fikk skevttlapper ja.. Det var jo helt tragisk. Det er jo synd at de leverer sånn, for det hadde jo vært mer lettvint med ferdig tilpassede fester. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Som tidligere nevnt så er i4 en av mine favoritter fra nye Bmwer .😊 Den har alt føler jeg både utseendet osv . Og fargen på denne her er jo kanondigg!! For min del så var jeg på Bavaria og vi satte sammen en pakke som hadde passet meg kun for gøy. Den ble jo selvsagt grønn med lyst interiør 😅 Morro å se du bruker den som du gjør og her @mslello, Marius2002, mslello, papertiger og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2023 15 timer siden, sveigis skrev: Som tidligere nevnt så er i4 en av mine favoritter fra nye Bmwer .😊 Den har alt føler jeg både utseendet osv . Og fargen på denne her er jo kanondigg!! For min del så var jeg på Bavaria og vi satte sammen en pakke som hadde passet meg kun for gøy. Den ble jo selvsagt grønn med lyst interiør 😅 Morro å se du bruker den som du gjør og her @mslello, Grønn og lyst interiør hadde blitt kanonlekkert Det er jo ikke så mye mekking i min tråd, men bilen blir brukt og får litt stell iallfall Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 36 minutter siden, mslello skrev: Grønn og lyst interiør hadde blitt kanonlekkert Det er jo ikke så mye mekking i min tråd, men bilen blir brukt og får litt stell iallfall Ja jeg tenker og at sånn måtte det blitt ved bestilling av en ny Bmw for min del 😊 Det er sikkert at den gjør ,nydelig bil dette . mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 24, 2023 Share Skrevet Mai 24, 2023 (endret) Det er godt å se den blir brukt Ser den til opphavet blir brukt til alt mulig. I fjor kjørte de 300 mil med campingvogn på den og skal på samme tur til sommeren igjen, de synes bagasjerommet er stort og praktisk fordi luken er hengslet i taket. Og ellers god plass, tross kompakt bil. Kjører en del med henger også og det merkes ikke at den er bakpå. Jeg sniker meg til en tur i ny og ned og blir like forbauset over kjøreegenskapene og feelingen hver gang! Her har du bil i enda mange år @mslello den stikker seg ut på veien og det er mindre av disse en Taycan, iallefall her. Parkerte og skulle hente ungen på skolen i i4en og da var det noen i førsteklasse som ropte "oi se den reserbilen", så flokket se seg for å se. Men ja. i4, helt kanon! Endret Mai 24, 2023 av Marius2002 fupsaker, papertiger, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå