Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

Vannvittig blank og fin nå 😊

Godt å se der er flere som liker Carpro her ,blitt en av mine favoritter faktisk .

Men du har litt av et utvalg mtp poleringsmaskiner så jeg ,de likte likte jeg .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker CarPro selv på Porschen nå, svært fornøyd! Skal også bruke det på Teslaen. 😛 Men foreløpig har den en hybridboks fra Meguiars i bøtta. :) Og CarPro lift forvask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sveigis skrev:

Vannvittig blank og fin nå 😊

Godt å se der er flere som liker Carpro her ,blitt en av mine favoritter faktisk .

Men du har litt av et utvalg mtp poleringsmaskiner så jeg ,de likte likte jeg .😊

Takk🙂

Jeg har blitt Carpro fanboy ja 😅 

Fått veldig sansen for batterimaskiner etter jeg kjøpte Flex pxe 80. Så kjøpte Dewalt sin DA maskin på black friday. Grei og prisgunstig om man har batterier. Så kjøpte jeg ett sett med liten roterende hos Garasjetid nå. Kjekk under dørhåndtak og annet småtteri. 

20240514_172643.thumb.jpg.83046e5b64d300c1811b2617d7517043.jpg

5 timer siden, fupsaker skrev:

Bruker CarPro selv på Porschen nå, svært fornøyd! Skal også bruke det på Teslaen. 😛 Men foreløpig har den en hybridboks fra Meguiars i bøtta. :) Og CarPro lift forvask. 

Kan anbefale Reset også. Veldig god glid. Og Hydro foam for litt rask beskyttelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Fantastisk flott fargekombinasjon på felger og bil her nå. Ser ut som de alle får godt stell! :)

Ja, dette ble så bra at den må få bra stell 🙂

9 minutter siden, mr.pingu skrev:

Så mye nydelig bilder på forrige side 😍 For en bil og farge 🥰

Takk 🙂 Veldig morsom farge, som skifter veldig etter lyset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mslello skrev:

Takk🙂

Jeg har blitt Carpro fanboy ja 😅 

Fått veldig sansen for batterimaskiner etter jeg kjøpte Flex pxe 80. Så kjøpte Dewalt sin DA maskin på black friday. Grei og prisgunstig om man har batterier. Så kjøpte jeg ett sett med liten roterende hos Garasjetid nå. Kjekk under dørhåndtak og annet småtteri. 

20240514_172643.thumb.jpg.83046e5b64d300c1811b2617d7517043.jpg

Kan anbefale Reset også. Veldig god glid. Og Hydro foam for litt rask beskyttelse. 

Sjekk IG'en min. :D Lift, reset og HydrO2. 😛 Men brukes kun på Taycanen... ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E.C. skrev:

Godt å se at det finnes sol noe sted i landet, her regner det nærmest konstant.

Ja, trøndersommern har levert i år! Statistisk sett var vi vel egentlig ferdig i mai, men det kommer mange fine dager innimellom likevel 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...