e30 tic Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 dåke har heilt rett, tull med bildene, men eg skal få ut bedre innlegg med mer bilder om ikke så lenge Bimmerlorris og RF91 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2019 Kom over noen bilder på face av produkter nr 0001. Satser på denne blir ganske lik 😁 Marius2002, BjornarHS, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2019 Finn en feil Eddy`s og tpmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 Nei nei nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2019 haha... burde hatt sperre på finn.no 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Det Volvo-merket såg eg ikkje først, men no når det har blitt peika ut så kan eg ikkje anna enn å sjå det heile tiden 😅 Du har vel ikkje planar om å bruke Volvo-deler på 02'en din? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2019 Jo nå blir det Volvo XC 70 understell rundt hele😂 Nei jobbet bare med to ting samtidig på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 Detaljer fikk fatt i en liten ultralyd vasker.. masse smått dill dall som må vaskes hsd, NilsP og steine1989 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2019 Elokserte visker mekanismen Så ble det montert nye visker motor så er man trygg på at den virker i noen år BjornarHS, janerik171187, AlexHD og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2019 hei å hå.. Går tregt som vanlig men har fått gjort noe dill dal i julen Har test montert og tilpasset bakfanger, ikke happy ennå da den tar i visse steder, må gnage litt mer på den. Så fikk jeg montert drivaksler, knutene er ifra 74 å mistenker mansjettene også er det da det ikke var spor etter demontering før jeg tok det av.. Det orginale panserlåse staget er i svart stål så jeg skiftet det med et rusfritt og elokserte delene. AlexHD, hsd, Weltzin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 29, 2019 Share Skrevet Desember 29, 2019 Nice! Original fanger, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2019 7 timer siden, Gabz skrev: Nice! Original fanger, eller? Den er original, men de var fra 2003 eller noe.. Har blitt Chromet på ny og vert i deler pga det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 30, 2019 Share Skrevet Desember 30, 2019 Ah, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2019 Share Skrevet Desember 30, 2019 Dette blir så bra at .😀 Heldig er du som har en sånn børse av en bil .👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2019 Vrient å få på disse dekslene på fangeren. Det ble jo sånn passe greit om ikke like stramt å fint som det er originalt. Gikk noen timer i en bakfanger 😂 danskiii, NilsP, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå