lagunilla Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 (endret) Da er F30'en solgt og en ny bil snart på vei. Nemlig en Sakhir Orange F82! Ikke mange bilder fra annonsen. **Utstyrliste kommer** For de som lurer så ble det ikke noe av Nardo grå M3 da forhandler som solgte bilen var useriøs på telefon og svarte aldri på mail. Planer for bilen: M-Performance leppe til frontfanger M-Performance diffuser til bakfanger M-Performance sideskjørt M-Performance grill M-Performance ratt M-Performance girkule JB4 Catless downpipe Injen innsug 4x 3,75" eksosstuss NBT EVO Solgardin til bakrute Surround view kamera Side view kamera Kollisjonsvarsler Rattvarme LCI Baklamper LCI IHKA LCI interiør lister H&R Low version Kommer mer etterhvert.. Endret Mars 3, 2018 av lagunilla BimmerFan!, fxslin, Otis og 25 andre reagerte på dette 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 (endret) Gratulerer 👌😊 Liker planene dine. Må ta noen kule bilder av begge bilene når sommeren nærmer seg. Endret Februar 28, 2018 av Fahad lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer med ultrarå kjøremaskin 😊 Kul farge ✅ Blir artig å følge fremover 👏 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Ooh gratulerer! Synd med den Nardo M3en, men tror nok denne blir ganske så digg også. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer Liker planene! Men hvorfor JB4 og ikke ESS feks? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer så mye! Utrolig kule disse. Synd det ikke ble den Nardo-grå men Sahkir er aldeles ikke feil heller lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2018 (endret) 6 timer siden, Fahad skrev: Gratulerer 👌😊 Liker planene dine. Må ta noen kule bilder av begge bilene når sommeren nærmer seg. Takk! Det må vi få til😀 1 time siden, Frode D skrev: Gratulerer Liker planene! Men hvorfor JB4 og ikke ESS feks? Jeg personlig har bedre erfaring med JB4 enn ESS sin boks og software. Har du prøvd JB4? Endret Februar 28, 2018 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Dæven, stilig! Planlagte mods helt etter min smak. Kjører du på med vanlige LCI-baklykter eller GTS/CS-lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2018 9 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dæven, stilig! Planlagte mods helt etter min smak. Kjører du på med vanlige LCI-baklykter eller GTS/CS-lykter? Skulle gjerne hatt GTS lampene, men har du sett prisen?! Ler meg nesten ihjel hver gang jeg ser prisen😅 Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Grattis! Dette blir rått JB4 har vel utrolig mange innstillinger og oppsett man kan velge lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 14 minutter siden, lagunilla skrev: Skulle gjerne hatt GTS lampene, men har du sett prisen?! Ler meg nesten ihjel hver gang jeg ser prisen😅 Haha, der må jeg si meg enig med deg. Nyprisen var jo ikke akkurat bedre.. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 39 minutter siden, lagunilla skrev: Skulle gjerne hatt GTS lampene, men har du sett prisen?! Ler meg nesten ihjel hver gang jeg ser prisen😅 Ke i faktiske fuck? 😂😂 Men hey, gratulera med ein flott bil og flott farge 😃 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer med grom bil! Blir nok meget bra denne når man ser hvordan 328 din har blitt 😊 Er det noe særlig og hente på å importere selv iforhold til og kjøpe i Norge.? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Dette blir spennende å følge med på! Liker planene Lurer litt på F82 selv, enten i Austin Yellow eller Sakhir Orange. Så denne må jeg få tatt nærmere i øyesyn ved anledning lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 2 timer siden, Skulebollen skrev: Gratulerer med grom bil! Blir nok meget bra denne når man ser hvordan 328 din har blitt 😊 Er det noe særlig og hente på å importere selv iforhold til og kjøpe i Norge.? Det lurer jeg også på. Det jeg fikk av tilbud på brukte var jo mer enn jeg endte opp med å betale for en sprett ny en. Grattis til trådstarter uansett. Veldig fin bil! Er det for øvrig noe forskjell på interiørlistene på pre-lci og lci? Ref planene for bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå