Daniel. Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 20 timer siden, lagunilla skrev: Når drittsekkene ikke har noe å gjøre går de rundt å stjeler skilter, og ikke bare tar de skiltene, men river de av fangeren. Kjipt at folk ikke lar ting være i fred.. Men bilen så tøff ut i mørket da lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 13, 2018 Forfatter Share Skrevet April 13, 2018 10 timer siden, Designer skrev: Får man ikke bestemme selv hva slags skilt kombo man ønsker ved nye, import, stjålet eller mistet da? Kjedelig å gå fra ZZ Jo, det kunne man, men tar visst 7 virker dager.Får leve med BT skilter enn så lenge. 10 timer siden, sluquet skrev: Så bilen din på Skøyen i dag tidlig, utrolig fet! Kjipt med skiltene, har hatt to tyverier selv tidligere. Skulle vært skuddpremie på sånne. Tusen takk, i like måte. Så din inne hos oss, faktisk litt oftere de siste ukene? Alt bra med bilen? 4 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Å rive av og kaste det vekk er jo å stjele i den forstand etter min mening. Når folk som vil lage kvalme ser en råere bil med zz skilt trigger det nok mer etter min mening Politiet sa at de ikke var overasket over at det var ZZ skilter er ikke alene om det mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 13, 2018 Forfatter Share Skrevet April 13, 2018 (endret) 4 timer siden, Daniel. skrev: Kjipt at folk ikke lar ting være i fred.. Men bilen så tøff ut i mørket da Takk for komplimentet Ikke bare mørket, men en bil uten skilter foran er så mye kulere. Endret April 13, 2018 av lagunilla Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 6 minutter siden, lagunilla skrev: Takk for komplimentet Ikke bare mørket, men en bil uten skilter foran er så mye kulere. Jupp, veldig mange biler blir mye penere uten skilt framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 29 minutter siden, lagunilla skrev: Tusen takk, i like måte. Så din inne hos oss, faktisk litt oftere de siste ukene? Alt bra med bilen? Alt er bra med bilen, ikke min som har vært inne jeg var sist innom på innkjøringsservice i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 13, 2018 Forfatter Share Skrevet April 13, 2018 1 time siden, sluquet skrev: Alt er bra med bilen, ikke min som har vært inne jeg var sist innom på innkjøringsservice i høst. Ok👍 Så en bytte turbo på M2, ligna på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Liten oppdatering: Sommerferien er planlagt. Roadtrip tvers gjennom Europa og til Tyrkia. Avreise 6. Juli. JB4 påmontert, kjører på steg 1 atm. Planlagt rute: ///M-ini95, flobben, Mathiseen og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Ser ut som en herlig tur med herlig bil. Får knipse masse bilder og slå sammen reisebrev lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2018 Satt igang en liten prosjekt før sommer. Bygge om til X5M nøkkel: Demontert: Chippen som må flyttes over: fupsaker, Designer, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juni 8, 2018 Share Skrevet Juni 8, 2018 Nice! Massakrer nøkkelen din, så jeg vet hva jeg har i vente 😅 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 9, 2018 Share Skrevet Juni 9, 2018 Modig gjort å gå laus på nøkkelen slik 😅 Men eg lure jo på ein ting: Why? 🤔🤣 Kun for utsjånaden sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2018 On 9.6.2018 at 11.16, RF91 skrev: Modig gjort å gå laus på nøkkelen slik 😅 Men eg lure jo på ein ting: Why? 🤔🤣 Kun for utsjånaden sin del? Denne så jeg ikke før nå:p Har ikke gått løs på noe. Demonterte nøkkel fra hverandre, flyttet chippen over fra original nøkkel til X5 nøkkelen og er idag i bruk😁. Bilen gjøres ellers klar for bil reise om 2 uker og har gjort følgende: Service: - Olje og oljefilter - Mikrofilter - Luftfilter - Tennplugger - Bilkontroll - Diffolje - 4 stk nye dekk, Michelin Pilot Sport 4s - Ny frontrute - Kart oppdatering , 2018-2 - Ny software - 4-Hjulskontroll - Ny diffuser til bakfanger Er veldig fornøyd med ræva på bilen nå😀 BimmerFan!, flobben, Thundercoil og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 Rått 🙌 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 Så sjukt ekkelt! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 Helverst nå! Lekkert lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå